خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتحاد چپ، راست، مذهبی و غیرمذهبی در سوزاندن سینما رکس!

رضا خدری، خبرنگار آبادانی روزنامه‌ی کیهان درباره‌ی ماجرای سینما رکس معتقد است که بین چپ و راست و مذهبی و غیر مذهبی اتحادی برای سوزاندن این سینما اتحادی وجود داشته است.

آقای خدری در گفت‌وگو با انصاف نیوز با اشاره به آتش‌سوزی سینما رکس گفت: به نظر من این کار یک تیم ارگانیزه شده است. چون نمی‌شود که عملیاتی با این دقت را یک نفر انجام دهد. این‌ها یک حداقل ۳۰ یا ۴۰ نفر بودند. با توجه به اینکه هم عوامل رژیم شاه نقش داشتند و هم سؤالات دیگری وجود دارد من می‌گویم بین چپ و راست و مذهبی و غیر مذهبی اتحادی بود.

او که در روز آتش‌سوزی سینما رکس چند دقیقه بعد از حادثه خودش را به آنجا می‌رساند و اولین خبرنگاری است که به داخل سینما راه پیدا کرده این حادثه را «یک راز همیشگی» می‌داند و می‌گوید: دیگر نمی‌شود به نتیجه‌ای رسید. آدم‌هایی که می‌دانستند بعد از ۴۲ سال به رحمت خدا رفته‌اند. بعضی‌ها از ایران رفته‌اند.

متن کامل گزارش انصاف نیوز از آنچه در سینما رکس آبادان رخ داده است را می‌توانید در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برويد نگاه کنيد اسنادش هست چه کسانى سينما را مظهر فساد و فحشا مى دانستند قدرت تکلم نداشتند که به طرفدارانشان بهفمانند که آقا جان مکان سينما يک ابزار است مثل يک موبايل تلفن است شما حق نداريد مکان سينما را آتش بزنيد به ظن اينکه در آن فيلمى مفسد نشان مى دهند متاسفانه هنوز هم خيلى از اين جماعت تندرو بر اين باور هستند کاريش نمى توان کرد

    6
    1
  2. به نتیجه می رسید، آقای خبرنگار.
    چیز مبهمی در این فاجعه و جنایت مرگبار وجود ندارد. تنها جسارت می خواهد و یک ذره وجدان. مانند خیلی از وقایع که رمز گشایی شد، این هم به نتیجه خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا