خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد در ورامین: می خواهند کربلا را تکرار کنند!

رییس دولت نهم و دهم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ گفت: تخیل کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در یادواره شهدای عملیات خیبر که با حضور جمعی از مردم در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدا با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ ایران اسلامی اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی شاهد است که مردم ورامین نه تنها امروز و 50 سال اخیر، بلکه در طول تاریخ طولانی ایران و این خطه همواره مردمی مومن، خدا پرست، پاک و مفید به حال جامعه بوده‌اند.

وی گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از 6 هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند که آثار باستان شناسی این را تائید می‌کند.

رئیس دولت نهم و دهم مردم ورامین را مردمی تلاشگر، مومن و مفید به حال اجتماع خواند و تاکید کرد: مردم غیور ورامین به‌ویژه در دوره انقلاب عظیم اسلامی و در آن فرصت تاریخی، یک بار دیگر جوهره و حقیقت خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم دشت ورامین نهضتی را پایه‌گذاری کرده و برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند که آن نهضت و حرکت به فضل الهی عالم‌گیر خواهد شد و بساط ظلم را از همه جهان برخواهد چید.

احمدی‌نژاد افزود: مردم این خطه در زمانی که دیکتاتوری حاکم بود و خفقان همه جا را گرفته بود در حمایت از امام زمان خود قیام کردند و خطی روشن برای رسیدن به مقصد برای ملت ایران باز کردند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ورامین در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: مردم ورامین در دوران دفاع مقدس نیز به ندای ولی فقیه لبیک گفته و بیش از یک هزار و 400 شهید در راه اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

رئیس دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: اگر محدوده تحت تاثیر ورامین را حساب کنیم هزاران آزاده در راه دفاع از انقلاب و آزادگی تقدیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: در دوران آزادگی می‌بینیم که مردم این منطقه حرف عظیم را می‌زنند و و نیازها را تامین می‌کنند.

وی با بیان این‌که میراث مشترک و تعهد و آرمان مشترک ما انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی مهمترین هدیه خداوند به بشریت عصر حاضر است. در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خیلی کارها انجام شده است ولی انقلاب هنوز ناشناخته است.

احمدی‌نژاد افزود: امروز بعضی‌ها تئوری پردازی می‌کنند و برای انقلاب‌ها دوره‌های مختلف را مشخص می‌کنند و اتفاقاتی را به‌عنوان شاهد قرار می‌دهند و می‌گویند که دوران انقلاب تمام است.

وی بیان داشت: این افراد انقلاب کشورهای دیگر را در نظر می‌گیرند و می‌گویند که عمر انقلاب ما دیگر تمام است. آن کسانی که انقلاب را به این معنا تفسیر می‌کنند در ذهنشان این است که انقلاب حاصل تجمع انرژی‌های منفی در دل جامعه در طول زمان است.

رئیس دولت نهم و دهم گفت: آن کسانی که می‌گویند انقلاب دورانی دارد و تمام می‌شود منظورشان انقلابی است که مردم فشارهای مختلف را در دل خود جمع می‌کند و به یک باره فوران می‌کند و بعد از این‌که تخلیه شد این انقلاب تمام می‌شود.

وی یادآور شد: انقلاب عظیم ملت ایران از این جنس نیست چون اگر از این جنس بود پس دیگر این همه توطئه و دشمنی و فشار نیاز نبود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک عنوانی دارد که در هیچ انقلابی نبوده است، خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند از دل خاک به‌وجود آید و کاری کند که به جلوه خدا برسد.

وی ادامه داد: همه اسماء حسنی را در انسان‌های کامل و معصومین می‌بینیم پس انسان می‌تواند از این خاک به جایی برسد که به خلیفة الله برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: خداوند متعال وقتی انسان را خلق می‌کند به خودش تبریک می‌گوید و این نشان از اهمیت این مخلوقش است.

وی گفت: رسیدن به خدا یعنی حرکت بی‌نهایت، قرار است که درون انسان‌ها تغییر پیدا کند که به تبع آن محیط اجتماعی آن‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند.

احمدی‌نژاد بیان داشت: در درون مردم ما تغییری به‌وجود آمد و تحولات انقلاب ناشی از تحولات درونی مردم است که این دیگر نقطه پایانی ندارد و تا زمانی که مردم به‌دنبال تکامل و خداخواهی است به‌دنبال همین انقلاب نیز هست.

وی افزود: اگر کسانی به خاطر منافع محدود و شخصی و گروهی قیام کنند اولاً آنقدر فداکاری نمی‌کنند که با دست خالی کفن بپوشند و به جلوی تانک‌ها بروند والا مانند سیاسیون عالم می‌شوند که مدعی سیاست‌مداری هستند ولی حاضر نیستند که سیلی به خاطر مردم بخورند و سختی بکشند.

ایثار و فداکاری رمز کمال انسان و راه رسیدن به خدا است/توقف حرکت انقلابی ملت ایران یک خواب بدون تعبیر است

رئیس دولت نهم و یازدهم با بیان این‌که ایثار و فداکاری رمز کمال انسان و راه رسیدن به خدا است، بیان داشت: انسان‌هایی که از درون خودشان به سمت خدا متحول می‌شوند، ایثارگر هستند.

وی گفت: اگر شیاطین خیال کردند که حرکت انقلابی ملت ایران متوقف می‌شود این یک خواب بدون تعبیر است.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: دنیا بداند ملت ایران امروز بسیار بسیار مومن‌تر، انقلابی‌تر، عدالت‌خواه‌تر، شجاع‌تر و ایستاده‌تر از 50 سال قبل است.

خیال کردند پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است/انقلاب ملت ایران تا برچیدن ظلم از تمام دنیا انقلاب خود را ادامه می‌دهند

وی افزود: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دشمن دارد، خاطر نشان کرد: افرادی این صحبت‌ها را افراطی‌گری و تندروی می‌دانند، که اگر این را به‌عنوان افراطی‌گری قبول کنیم نعوذبالله باید بگوییم خدا نخستین افراطی‌گر است؛ زیرا خداوند متعال زمانی که گفت به انسان سجده کنید همه قبول کردند به جز شیطان که استکبار و تکبر کرد و خودش را برتر دانست که آن زمان خدا او را رجیم خواند.

وی ادامه داد: خداوند می‌گوید مگر من از شما عهد نگرفته‌ام که شیطان را پیروی نکنید و این دشمن قطعی و آشکار شما است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که شیطان نمی‌خواهد بگذارد انسان‌ها در درون خودشان تکامل پیدا کند، گفت: انسان‌ها به‌صورت فطری خداجو هستند ولی شیطان بسیار ظریف کس دیگری را به جای خدا قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: نخستین کاری که شیطان می‌کند این است که به ما می‌باوراند که اصلاً دشمن ما نیست و بعد از آن نیز شروع به آدرس انحرافی دادن، می‌کند و تا بی‌انتها می‌برد زیرا مسیر گمراهی همانند مسیر کمال انتها ندارد.

وی با اشاره به جنایات دولتمردان آمریکا گفت: رئیس جمهور قبلی آمریکا نزدیک به یک میلیون نفر را در افغانستان و پاکستان کشت ولی هنوز می‌گفت باید بیشتر می‌کشتیم تا بتوانیم مسلط شویم.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: آن‌ها میکروب درست می‌کنند و ملت‌ها را گرفتار می‌کنند تا داروهای خودشان را بفروشند.

رئیس دولت نهم و دهم با بیان این‌که کمال نهایی انسان‌ها در کره زمین تشکیل حکومت عدالت، امام عصر (عج) و خلیفة‌الله است، گفت: همان‌ جایی که همه برادری، صلح، امنیت و عظت برای همه انسان‌ها برپا و همه کینه‌ورزی‌ها و خودخواهی‌ها نابود خواهد شد.

وی افزود: شیطان نمی‌خواهد آن روز برسد و می‌خواهد که کشور را در مناسبت همان قرن‌های گذشته نگه دارد.

احمدی نژاد بیان داشت: قبایل عرب زمان پیامبر اعظم‌(ص) سال‌ها یکدیگر را می‌کشتند چرا که پای سگ یک قبیله دچار مشکل شده بود.

وی عنوان کرد: شیطان می‌خواهد انسان‌ها که همه یکدیگر را بکشند و به‌دنبال تبعیض و ظلم باشند و در نهایت بگوید که این آن چیزی نیست که تو می‌گفتی ولی از آنجا که جامعه بشری به‌دنبال تکامل هست و رو به جلو حرکت کرده است شیطان عقب‌نشینی کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انسان‌ها به سمت ارزش‌های الهی رفته‌اند و شیطان نیز پشت همان ارزش‌ها سنگر می‌گیرد امروز شیطان پشت شعارهایی مانند آزادی و حقوق بشر مخفی شده است.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: بعضی‌ها فکر می‌کنند که امام خمینی (ره) به آمریکا گفت «شیطان بزرگ» این یک حرف تبلیغاتی بوده است، ولی امام هیچ وقت کلام تبلیغاتی نمی‌زدند.

وی یادآور شد: امروز حکومتی که در آمریکا فرمانروایی می‌کند حکومت شیطان است زیرا بدترین خفقان‌ها را در دنیا به‌وجود می‌آورد ولی شعار آزادی بیان می‌دهد بیشترین پرچم‌ها را نابود می‌کند ولی شعار صلح می‌دهد.

رئیس دولت نهم و دهم با بیان این‌که دنیا بداند مردم ایران برای آرمان‌های انقلابی و ارزش‌های اسلامی جمع شده‌اند، گفت: امروز می‌بینیم که پیچیده‌ترین بمب‌ها و سلاح‌های آدم‌کشی را تولید و به کار می‌برند و برای همین‌ها آمریکا شیطان بزرگ است.

تبیین علت دشمنی دشمنان با ملت ایران/می‌خواهند واقعه کربلا را مجدداً تکرار کنند

وی ادامه داد: دلیل این‌که با ما به این میزان دشمن هستند این است که متوجه شدند تحول بزرگ در دل ملت ایران اتفاق افتاده است پس به‌دنبال آن هستند که واقعه کربلا را مجدداً تکرار کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این نشانه آن تحول است که قرار است در انسان‌ها به‌وجود آید که اگر این‌گونه شد کار انسان تمام است.

وی در ادامه بیان داشت: آنان تبلیغات می‌کنند و عملکرد ارگان‌های مختلف را پای نظام می‌گذارند.

انقلاب یک حقیقت والا است/بعضی افراد خود را مالک و وارث انقلاب می‌دانند

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب یک حقیقت والا است، گفت: نباید اسلام را با مسلمانان بسنجیم در صورتی که اسلام و عملکرد مسلمانان چیز دیگری است.

وی اظهار داشت: بعضی از افراد هستند که خود را وارث و مالک انقلاب می‌دانند، افزود: اگر مردم یک هزار و 400 سال قبل این فریب را خوردند امروز باید بگوییم مردم و ملت ایران هرگز این فریب را امروز نمی‌خورند.

عباسیان با نام پیامبر حکومت کردند ولی 10 پیامبر را کشتند/جمهوری اسلامی فرصتی برای ادامه راه انقلاب اصلی است

رئیس دولت نهم و دهم تصریح کرد: عباسیان با نام پیامبر حکومت کردند ولی 10 پیامبر را کشتند.

وی گفت: جمهوری اسلامی فرصتی برای ادامه راه انقلاب اصلی است ولی اگر کسی پایش را کج گذاشت دیگر جمهوری اسلامی کج نشده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به بصیرت مردم ایران گفت: ملت ایران یاد گرفتند که به شیطان سیلی‌های محکمی بزنند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان اتم دارند ملت ایران شجاعت و ائمه اطهار علیهم‌السلام و حضرت زهرا (س) دارد.

پاسخ ملت ایران به آمریکا/از ملت ایران عصبانی باشید و از این عصبانت بمیرید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: زمانی شاه در ایران بود و آمریکا و شوری و چین آن روز و مرتجعین پشتش بودند و همه امکانات را داشت ولی زمانی که مردم به این نتیجه رسیدند که باید برود او را از کشور خارج کردند.

وی یادآور شد: شهدای خیبر، بدر، کربلاها، جنگ‌های شهری و شیمیایی نشانه‌های انتقام‌کشی شیطان است زیرا آن‌ها فهمیدند که ملت ایران به خط اصلی خودشان یعنی کمال جو و آزادی‌خواه برگشته‌اند.

احمدی‌نژاد در پایان تصریح کرد: پاسخ ما به آمریکا این است که از ملت ایران عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرید.

به گزارش فارس، یادواره شهدای والامقام خیبر با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در گلزار شهدای سید فتح‌اله ورامین برگزار شد. محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم که به‌منظور حضور در این یادواره به شهرستان ورامین سفر کرده است در بدو ورود به گلزار شهدای سید فتح‌اله مورد استقبال مردم قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    آقا جان ! همه اینها که میگوئی درست ! شما بفرمائید 700 میلیارد در آمد کشور را چه کردی ؟

  2. به نظر ميرسد آقاي محترم سفرهاي استاني را بمنظور جلب آراء مردم و با گذاشتن كلاس اخلاق آغاز كرده ولي ملت به آن درجه از آگاهي رسيده كه ديگر نميتوان با توسل به شهدا، امام عصر و ….. مردم را فريب داد و راي مردم تهران در 7 اسفند گوياي اين واقعيت است . واينكه حكومت آمريكا حكومت شيطاني است شكي نيست اما نحوه حكومت جنابعالي هم با ياراني چون مشاعي ، رحيمي ، بقائي و ….. يك حكومت شبه شيطاني بود نه اسلام ناب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا