خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نه کشورهایی که ابراز دوستی می‌کنند و نه دشمنان برای ما کاری نمی‌کنند»

سرلشکر سلامی، فرمانده سپاه پاسداران گفت: هیچ‌کس غیر از خود ما حلال مشکلات ما نیست؛ نه کشورهایی که ابراز دوستی می‌کنند و نه دشمنان برای ما کاری نمی‌کنند و کلید حل مشکلات به دست خودمان است.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه خدا را شاکرم که آغاز زندگی این زوج‌های عزیز را می‌بینم و آرزوی خوشبختی برایشان دارم، گفت: بنا بر فرموده قرآن، زوج‌ها نفس واحده هستند و گوهر خلقت آن‌ها یکی است. فلسفه ازدواج آرامش است و حاصل ازدواج هم باید آرامش باشد.

سرلشکر سلامی گفت:  جوانان عزیز باید بدانند که زندگی، سختی دارد و چیزی که می‌تواند سختی‌ها را به شیرینی تبدیل کند، صبر، تحمل و دوست داشتن است.

فرمانده کل سپاه با بان اینکه اگر دست به دست یکدیگر بدهیم مشکلات بسیار کوچک‌تر از توان ما برای حل آن‌ها است، گفت: در یک جامعه همه با هم زندگی می‌کنیم، امت واحده هستیم،  ایران یک خانواده بزرگ است و هیچ‌کس غیر از خود ما حلال مشکلات ما نیست؛ نه کشورهایی که ابراز دوستی می‌کنند و نه دشمنان برای ما کاری نمی‌کنند و کلید حل مشکلات به دست خودمان است.

سرلشکر سلامی گفت: ما مامور و فرستاده رهبر عزیزمان هستیم که در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم. بارها شاهد بوده‌ام که رهبر انقلاب چقدر برای آسایش و رفاه مردم دغدغه دارند و به ما تاکید و توصیه کرده‌اند که همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مردم به ویژه محرومان، به کار بگیریم.

وی ادامه داد: ما دست های خود را به سوی خیرین مهربان دراز می کنیم تا بتوانیم مشکلات را به فضل خدا حل کنیم، طی بازدیدی که امروز از شهرک طالقانی، چمران، بندرامام و دیگر مناطق شهرستان بندرماهشهر داشتیم، نیازمندی‌ها بررسی شد و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه  در ادامه به اقدامات سپاه درراستای محرومیت‌زدایی در این منطقه اشاره  و تصریح کرد: اقداماتی برای رفع محرومیت‌ در نظر گرفته شده است که نقطه شروع خوبی است؛ به همین منظور ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی، درمانگاه و مدرسه،کارگاه‌های اشتغال زایی و توزیع ۲ هزار بسته‌های معیشتی از جمله این موارد است.

وی اضافه کرد: این موارد نقطه شروع است اما کافی نیست، همه دستگاه‌ها در این میان مسئول هستند‌، باید با برادری و اخوت به جنگ با مشکلات برویم و در اقدامات اولیه متوقف نشویم، هرجای کشور مشکلات و محرومیتی وجود دارد  باید برای رفع آن بکوشیم و زندگی مناسبی را که برازنده ملت شریف ما است فراهم کنیم.

سردار سرلشکر سلامی در پایان با بیان اینکه ما از موضع حاکم صحبت نمی‌کنیم و فرمانبر مردم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید سر بر بالین گذاشت آن هم در شرایطی که هموطنان ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، هر خدمتی انجام شده است از جیب بیت المال است، تا زمانی که به عزت و فراخی کامل نرسیم دست از تلاش برنمی داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب سلامی…..سلام علیکم ……برای دریافت چنین نتیجه ای ………….ده ها سال است که گفتیم وهزینه اش را پرداختیم……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا