خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیرکل موتلفه: باید از مامور گشت ارشاد در برخورد با زن بی‌حجاب تقدیر کرد

دبیرکل حزب موتلفه معتقد است: نمایندگانی که از یک زن بی حجاب و فحاشی‌های او به عنوان حقوق شهروندی دفاع می‌کنند باید به مردم بگویند پاسداری از احکام اسلام و مبانی جمهوری اسلامی که در سوگند نمایندگی تعهد کردند، چه می‌شود؟ باید از مأمور ناجا در اجرای قانون و برخورد با متجاهر به فسق و بی حجابی تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه در پایان نشست دبیران حزب متبوعش اظهار کرد: باید از مأمور ناجا در اجرای قانون و برخورد با متجاهر به فسق و بی حجابی تقدیر کرد. من متأسفم که معدودی از نمایندگان مجلس بدون اینکه بدانند صورت مسئله چیست از یک عضو کمپین بی حجابی دفاع و اجرای قانون در این باره را علناً تخطئه کردند.

وی همچنین با اظهار تأسف از عدم اجرای قانون حجاب و عفاف و بی مسئولیتی برخی از مسئولین در دولت و مجلس شورای اسلامی در اجرای این قانون گفت: نباید اجازه دهیم کسانی که با توطئه‌چینی از پدیده بی‌حجابی آن هم با منطق رضاخانی حمایت می‌کنند، تجری پیدا کنند و در برابر قانون و مجریان صادق آن بایستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگانی که از یک زن بی حجاب و فحاشی‌های او به عنوان حقوق شهروندی دفاع می‌کنند باید به مردم بگویند پاسداری از احکام اسلام و مبانی جمهوری اسلامی که در سوگند نمایندگی تعهد کردند، چه می‌شود؟

حبیبی با اشاره به اظهارات ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا گفت: ضروری است ایشان توضیحات لازم را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و ملت ایران بدهند.

وی تاکید کرد: حرف مکرون پیچیده‌تر از سخنان بی‌پرده ترامپ است. آنها صریح می‌گویند قدرت منطقه ایران باید محدود شود، قدرت موشکی ایران از کار بیفتد، احکام موقت برجام در مورد فعالیت هسته‌ای ایران دائمی شود و از سایت‌های نظامی ایران بازدید شود. سخنان اخیر رئیس‌جمهور محترم کشورمان در مقابل عربده کشی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان سخنان خوب و درستی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید به طور جدی برای پاسخ عملی به توهمات دشمن، خود را آماده کند. کمترین واکنش ایران باید خروج از ان پی تی و نیز مقابله به مثل حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه T4 باشد. دشمن باید بفهمد با ملت ایران طرف است تا از رجزخوانی دست بردارد.

وی در ادامه با اشاره به حضور افراد دوتابعیتی در مناصب اجرایی و مساله نفوذ، تصریح کرد: وقتی پدیده نفوذ هر روز با کشف یک جاسوس و مدیر دو تابعیتی مردم را آزار می‌دهد، رئیس‌جمهور باید در مورد پدیده نفوذ در دستگاه‌های دولتی پاسخگو باشد و از تضعیف موضوع گزینش بپرهیزد. البته ممکن است در مواردی به عملکرد برخی از هسته‌های گزینش نیز ایراداتی وارد باشد ولی ضرورت وجود اصل گزینش قطعا به مصلحت نظام و کشور است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار خوشحالی از اینکه ۳۰ درصد مخاطبان تلگرام کاهش یافته است و کوچ از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی ادامه دارد،‌ گفت: اخیراً شنیدم مشاور رئیس جمهور گفته است؛ «مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام در ایران حاصل یک توافق مشروط با تلگرام بوده است. حال که مؤسس تلگرام به تعهد خود عمل نکرده دلیلی بر ادامه آن باقی نمی‌ماند» سؤال این است چرا اینقدر امکانات و تجهیزات در اختیار یک پیام‌رسان خارجی قرار دادید؟ چرا این امکانات را در داخل به پیام رسان‌های داخلی ندادید. چرا شبکه‌ ملی اطلاعات را که مطالبه مردم و رهبری است شکل ندادید. دیگر تعهدات دولت به تلگرام چیست؟ دولت که همیشه با بدعهدی اجانب روبروست چرا باید از یک سوراخ ۱۰ بار گزیده شود؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اشکال ندارد شرائط سنی شما دیگر مجال اندیشه را به شما نمی دهد ……این دختر جوان دراین دیار ودراین زمان رشد وپرورش یافته سخنانش یا بقول حضرتعالی فحاشی هایش ماحصل فرهنگی است که شماها برایش ساخته اید …خودکرده را تدبیرنیست…

  2. ایشان الان که پست خوبی دارن، بعد اینم رانتهای بیشتر و پستهای بالاترم میخواد، بالاخره زندگی خرج داره
    ان شالله که رییس جمهور یا شهردار شی چون با این حرفات وفاداریتو به صاحبان زور و زر و صداو سیما ثابت کردی
    حقوق شهروندی کیلویی چند؟ منافع شخصی مهمه

  3. بدبختها فرق بین دختر و زن رو متوجه نمی شن. از ظاهر اون موجود مونثی که در حال کتک خوردن از مامور ‘ زن ‘ نیروی انتظامی بود مشخص بود که دختره و نه زن همه کاره بدکاره‌.
    یا توان درک تفاوت دختر و زن رو نمی دونند یا از واژه ‘ زن ‘ استفاده می کنند که عذاب وجدان نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا