خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتیجه‌ی بررسی پلیس: «مامور زن گشت ارشاد مرتکب هیچ قصوری نشده است»

رئیس پلیس تهران ادعای تعلیق مأمور زن گشت ارشاد در حادثه اخیر را تکذیب کرد و گفت: بررسی‌های تکمیلی نشان داد این مأمور هیچ قصوری نداشته است.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا موضوع تعلیق مأمور زن گشت ارشاد در حادثه اخیر صحت دارد گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما با اقتدار از مأموران خود دفاع می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده مشخص شد که این مأمور هیچ قصوری نداشته است.

رحیمی گفت: وقتی یک نفر از این دختران با وضعیت افتضاح در مقابل مأمور پلیس ما حاضر می‌شود باید چه کرد؟ وقتی مأمور ما به آنها تذکر می‌دهد و آنها در مقابل، شروع به فحاشی و ضرب‌وشتم مأمور می‌کنند، مأمور ما باید چه کار کند؟

رئیس پلیس تهران در پایان با بیان اینکه هنوز آسیب‌دیدگی دست این مأمور مداوا نشده است، از اعلام جزئیات بیشتری از این حادثه در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ما‌ مردم هم، با اقتدار، از حق یکدیگر، دفاع می کنیم. دختر مردم رو کتک زده و متهم به فاحشه گری، می کنند. چقدر ضربات سنگینی به این دختر وارد کرده که دست خودش هم، آسیب دیده‌.
    دختران‌ و پسران مردم مایملک حکومت نیستند که پسران را آن گونه به اسارت سربازی می برند و دخترانشان را به نحوی دیگر، به حقارت می کشانند.

  2. خب اری قصوری متوجهش نیست چون ماموراست ومعذور ……..این شیوه وروش ورفتار فرهنگیست که چنین رفتارهایی را روا میداند ……..وفوج فوج از دین میراند…..چه شایسته وعاقلانه ان مرجع صادق بیان کرد……درخانه اگر کس است……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا