خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاوره ی مبلغان قمی، در نمایشگاه شمال تهران

مسوول اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات گفت: در نمایشگاه قرآن [در پارک قیطریه]، غرفه ای را برپا کردیم که در آن با به کارگیری مبلغانی که از قم اعزام می شوند، پاسخگوی سوالات مذهبی و مشاوره های دینی و خانوادگی مردم باشیم.
به گزارش انصاف نیوز، مجید کیایی در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «مردم و رمضان؛ فصل نیایش ومهربانی» افزود: مردم می توانند با مراجعه به غرفه های در نظر گرفته شده در نمایشگاه قرآنی نیازهای فرهنگی، مشاوره ای و مذهبی خود را برطرف کنند.
نمایشگاه قرآنی «مردم و رمضان، فصل نیایش و مهربانی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، شهردای منطقه یک و فرهنگسرای ملل در پارک قیطریه ی تهران با حضور ۶۵ ناشر کتاب، موسسات فرهنگی دیجیتال، موسسات قرآنی، کانونهای مساجد، سرای محلات و سایر موسسات فرهنگی و هنری افتتاح و هر روز از ساعت ۱۹ لغایت ۱ بامداد پذیرای علاقه مندان آثار فرهنگی و هنری قرآنی است.
کیایی با اشاره به استقبال مردم شمیرانات به ویژه جوانان از نمایشگاه قرآن در این منطقه، اظهار داشت: به دلیل گستردگی شهر تهران شاید مردم نتوانند به راحتی به نمایشگاه اصلی قرآن بروند، بنابر این وجود نمایشگاه‌های قرآنی در مناطق شمال و شمیرانات نه تنها از رونق نمایشگاه اصلی کم نمی کند بلکه در رنگ و بو بخشیدن به فضای شهری نیز موثر خواهد بود.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان در بوستان قیطریه و نیاز منطقه یک تهران و شهرستان شمیرانات به انجام امور فرهنگی و مذهبی خاطرنشان کرد: به هر حال برخی مردم برای تفریح و یا گذران وقت قبل یا بعد از افطار به اماکنی مانند پارک ها می روند که پارک قیطریه از این حیث طرفداران زیادی دارد لذا وقتی نمایشگاه قرآنی و مذهبی با کیفیتی در این بوستان برقرار باشد که بتواند نیازهای مردم را در این حوزه ها بر طرف کند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.
مسوول اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات ادامه داد: علاوه بر پارک قیطریه در بقاع متبرکه و امامزاده ها و مساجد و حسینیه ها، طرح افطار و ارائه ی خدمات فرهنگی به عموم را دنبال می کنیم. از میان 13 امامزاده ی موجود در شمیرانات، 9 امامزاده در منطقه یک قرار دارند که فضای مناسبی را برای این امر در اختیار ما قرار می دهند.
وی اضافه کرد: معتقدیم علاوه بر مساجد، باید این کارهای فرهنگی در محل های دیگر نیز صورت بگیرد تا شهر ما رنگ و بوی اسلامی بیشتر ی داشته باشد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا