خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پوتین و اینفانتینو به جمع هواداران جام جهانی پیوستند

رئیس جمهوری روسیه و رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال «فیفا» با دریافت کارت هواداری یا فن آی دی جام جهانی 2018 روسیه، به جمع تماشاگران جام جهانی پیوستند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از کاخ کرملین، «ولادیمیر پوتین» و «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا امروز در سوچی ضمن دیدار و گفت و گو با یکدیگر به مرکز مربوط به صدور کارت هواداران جام جهانی (گذرنامه برای تماشاگران فوتبال) سرکشی کردند.

در جریان این دیدار، «نیکولا نیکی فوروف» وزیر ارتباطات روسیه اظهار داشت که 21 مرکز در شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال برای صدور گذرنامه دایر و تاکنون بیش از 600 هزار کارت هواداری جام جهانی صادر شده است.

* کارت هواداری جام جهانی چیست؟

فن آی دی یا کارت هوادارای، مدرکی است که تماشاگران جام جهانی فوتبال باید برای حضور در ورزشگاه ها به همراه بلیت به مسوولان ارایه دهند.

به عبارت دیگر تنها با داشتن بلیت بازی ها نمی توان وارد ورزشگاه های جام جهانی شد و عملا بلیت خریداری شده بدون کارت هواداری بی اعتبار است.

کارت هواداری را تنها زمانی می توان دریافت کرد که بلیت یکی از مسابقات جام جهانی 2018 را خریداری کرده باشید.

برای دریافت این کارت نیاز نیست که هزینه ای پرداخت شود، دارندگان بلیت های جام جهانی تنها کافی است به پایگاه اینترنتی کارت هواداری جام جهانی که توسط روسیه ایجاد شده است مراجعه و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارند و در نهایت این کارت را از یکی از مراکز دایر شده در شهرهای میزبان جام جهانی دریافت کنند.

ورود به روسیه بدون اخذ روادید و مسافرت رایگان درون شهری و همچنین بین شهرهای میزبان مسابقات از طریق قطار، از دیگر مزایای کارت های هواداری است.

به گزارش ایرنا، بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال از 24 خرداد تا 24 تیرماه سال 97 در 12 ورزشگاه و 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد.

شهرهای مسکو (ورزشگاه های لوژنیکی و اوتکریتیه آرنا)، سوچی (ورزشگاه المپیک فیشت)، ولگوگراد (ورزشگاه مرکزی)، روستوف-نا-دونو (ورزشگاه روستوف آرنا)، قازان (کازان آرنا)، سارانسک (ورزشگاه موردوویا آرنا)، سن پترزبورگ (ورزشگاه کرستوفسکی)، سامارا (ورزشگاه سامارا)، نیژنی نووگوراد (ورزشگاه نیژنی نووگورود)، یکاترینبورگ (ورزشگاه مرکزی) و کالینینگراد (ورزشگاه کالینینگراد) 11 شهر میزبان جام جهانی 2018 هستند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروهی دشوار با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است.

ایران در اولین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا دیدار می کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا