خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | واکنش‌ها به عمامه گذاری متفاوت در جماران خمینی!

نوع مراسم عمامه گذاری «سید احمد خمینی» نتیجه‌ی امام خمینی، که روز چهارشنبه با حضور جمعی از روحانیون و سیاستمداران و سلبریتی‌ها در حسینیه‌ی جماران برگزار شد، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. گزارش انصاف نیوز در این باره را می‌بینید:

 

بیشتر بخوانید | زیباکلام: این حق سید حسن است

در زیر، عکس‌های سایت جماران در این باره را در زیر می‌بینید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه خبره ؟چه اتفاقی افتاده؟امر شگفت اوری رخ داده است؟طلبه ای به مرحله عمامه گذاری رسیده چند نفر از علاقمندان پدرش وپدربزرگش هم دراین مراسم شرکت کرده اند….همین ….غصه داراست حقیقتا غصه دار است اینهمه مشکلات جامعه را وانهادن وبه موضوع معمولی پرداختن ……..افرین خوب این مردم را به سخره گرفته اید……..

    6
    11
    1. بله برادر باوجود اینهمه مشکلات درجامعه ازقبیل اعتیاد، بیکاری، انواع فساد، این نوع مراسم با حضورآقایان صاحب نام ترویج نوعی از فرق گذاری بین مردم است.نزدخداوندآنان که باتقواترند، به خداوند نزدیکترند، نه آنان که به خمینی نزدیکتر.کمی قرآن بخوانیم ودرآن تامل کنیم.یاعلی

      4
      3
  2. عمامه داریم تا عمامه و طلبه داریم تا طلبه ، قبل از سلسه پادشاهی شجره طیبه روحانیت کمتر روحانی ، حتی بلند پایه ، را میدیدی که جلو اسم و امضای خود از کلمه “الاحقر” استفاده نکند و اما امروز …….

    11
    3
    1. ظاهرا پیام مرا نگرفتید ………این اصطلاحات الاحقر .الفانی المذنب و و و تماما موارد تعریقی وتشریفاتیست (بقول حضرات معنونین برسبیل تعزیز وتکریم خواننده وشنونده است معمولا واحتیاطااستغفارو و و)……..ولیکن درموضوع مانحن فیه این بزرگنمایی وبالطبع به سخره کرفتن ان توسط کانال ها واشخاص بی تبار بی علت نیست انهم موضوعی که به نحوی به اقاسیدحسن مربوط باشد…….

      2
      3
  3. به نظر مي آيد هرچه كه جبهه اصلاح طلبان مرتكب ميشوند از نظر ايشان مهم نيست و كاملا كم اهميت است و بايد آنرا واگذارد و به مسائل مهمتر؟؟؟؟!!!! پرداخت… كه ملت هنوز نميداند اين مساله مهممممممم!!!! از نظر آنان چيست)
    اما اگر ازجبهه مقابل كووووووچكترين اشتباهي يا خلافي يا حركتي يا حرفي سر بزند ، آوازه واويلا و واحسرتايش گوش جهان را پر خواهد كرد.
    متاسفم براي مملكتي كه منافع احزاب در آن بر منافع مملكت ارجح است….

  4. دیگر نمی شود اسم این مراسم را عمامه گذاری گذاشت بلکه باید تاج گذاری گفت.
    اگر این نوع #ژن خوب در ایران نداشتیم این همه مشکل هم نداشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا