خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از اپلیکیشن تلگرام دی‌ آر Telegram DR استفاده نکنیم!

Telegram DR پیام رسانی از جنس تلگرام بوده و با ظاهری کاملا مشابه در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از این پیام رسان به ارتباطات روزمره خود بپردازند و با دوستان و آشنایان خود گفتگو کنند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از آی تی رسان، این پیام رسان که به تازگی منتشر شده و صرفا از طریق گوگل‌پلی قابل دسترس است، دارای تفاوت‌ها و البته معایبی نسبت به نسخه اصلی تلگرام است که ما در این مقاله به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

به طور کلی در مورد Telegram DR می‌توان گفت که تقریبا هیچ تفاوتی با تلگرام نداشته و صرفا بعضی از امکانات خاص را به آن افزوده که البته ریسک استفاده از یک اپلیکیشن را می‌تواند بالا ببرد! راه حل‌هایی که معمولا ارایه می‌شود دارای ایراداتی است که گاهی اوقات صدمات جبران ناپذیری را به کاربران وارد می‌کند و معمولا کاربران تازه وارد به این مباحث، صرفا با وجود یک مزیت ساده، رو به استفاده از یک اپلیکیشن می‌آوردند که شاید معایب آن‌ها چندین برابر مزایا باشد.

در ادامه قصد داریم به چند دلیل از دلایلی که برای استفاده نکردن از تلگرام دی آر وجود دارد بپردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

۱- سازندگان Telegram DR معتبر نیستند

یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای عدم استفاده از تلگرام دی آر می‌توان بیان کرد، موضوع سازندگان و منتشرکنندگان این پیام رسان هستند که صرفا از خلا موجود در بین کاربران ایرانی استفاده کرده و توانسته‌اند با انتشار یک نسخه غیررسمی از تلگرام که در حال حاضر در ایران فیلتر شده است، دسترسی‌های زیادی به موبایل آن‌ها پیدا کنند. ظاهرا برخی مقاصد سیاسی در ساخت این اپلیکیشن دخیل بوده که جنبه بی‌طرفی آن را پر رنگ می‌کند.

۲- دسترسی‌های تلگرام دی آر غیر طبیعی است!

یکی دیگر از دلایل عدم استفاده از تلگرام دی آر دسترسی‌های بسیار زیادی است که از گوشی تلفن همراه کاربران می‌گیرد. شما کافی‌ست این نسخه را نصب کنید و به چندین و چند دسترسی که از شما اجازه آن‌ها را می‌گیرد، توجه نمایید و به صحت صحبت‌های ما پی ببرید. به نظر می‌رسد بیش از آنکه این اپلیکیشن به خدمات دهی کاربران تمرکز کند، به “احتمالا” بعضی از دسترسی‌های موردنیاز در آینده فکر کرده است!

۳- تماس صوتی در این نسخه قطع است!

یکی از دلایلی که معمولا در مورد این نسخه از تلگرام گفته می‌شود، این است که بدون محدودیت‌های معمول در نسخه اصلی می‌توان از همه امکانات تلگرام استفاده کرد ولی من به عنوان نگارنده این متن، با تلاش‌های مکرری که برای تست تماس صوتی این پیام رسان انجام دادم، موفق به ارتباطی نشدم و عملا این امکان در نسخه‌ای که با یک سری از کارها ظاهرا بدون محدودیت شده است، همانند نسخه با محدودیت کار می‌کند!

۴-قطع و وصلی‌های تلگرام دی آر زیاد است!

آخرین دلیل برای استفاده نکردن از تلگرام دی آر قطع و وصلی‌هایی است که در آن وجود دارد. یکی از موارد در این بخش، عدم پایداری اپلیکیشن است که در ارتباط با سرور اصلی آن وجود دارد و باعث اختلالاتی در عملکرد اپلیکیشن می‌گردد. نکته بعدی در این امر، بسته شدن گه‌گاه پیام رسان در هنگام کار با آن است که به کلی هر کاری که در حال انجام بودید، از بین رفته و عملا باید از ابتدا شروع به نوشتن یا ارسال فایل و… نمایید.

به طور کلی توصیه می‌شود برای استفاده از هر نرم افزار و اپلیکیشنی به نسخه‌های اصل آن مراجعه شود چرا که طبق ضرب المثل معروف هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد، در مورد این اپلیکیشن هم می‌تواند صادق باشد.

دانلود Telegram DR

برای دانلود این نسخه غیر رسمی از پیام رسان تلگرام (در صورتی‌که هنوز قانع به عدم استفاده نشدید) می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر telegram dr نسخه غیر رسمی و خطرناک از تلگرام می باشد، پس پیام رسان های سروش، گپ، و… که بی اجازه از صاحب موبایل عکس می گیرند و یا بی اجازه، از عکسها و اطلاعات شخصی سو استفاده می کنند چطور؟
    چرا درباره اینها یزید نمی نویسید؟

    11
  2. مردم دیگه به این راحتی فریب چرندیات شمارو نمیخورن .به کوری چشمه تو هم که شده از تلگرام دی ار استفاده میکنم .خارجیا اطلاعاتمو بدزدن بهر از اینکه دست یک مشت … وطنی بیفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا