خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای ضرغامی؛ از جلسه‌ی برکناری «برادر همسر رهبر انقلاب» بگویید!

«محسن حدادی»، فعال رسانه‌ای اصولگرا در خبرآنلاین نوشت:

«

مهندس ضرغامی که در 4-5 سال گذشته تصویری متفاوت و عجیب و غریب از خودش در رسانه‌ها به جا گذاشته، این روزها علاقه عجیبی به دیده شدن دارد و دست بر قضا هم کسی او را نه می‌بیند و نه پاسخ می‌دهد!

مهندس حالا زمان زیادی برای انتشار خاطراتش از دوران مدیریت صداوسیما دارد.

اگر در مجموع خاطرات و سلفی‌ها و یادداشت‌هایش، جستجو کنید، تصویر سوپرمنی را می‌بینید که در تمام حوزه‌های فنی، انسانی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فلسفی، هوا و فضا، غذایی، قضایی و… صاحب‌نظر است و فصل‌مشترک تمام مطالبش هم یک جمله طلایی است: دو سال از رئیس جمهور -روحانی- وقت ملاقات خواستم، مرا نپذیرفت!

حالا این‌که مهندس سودای رئیس‌جمهور شدن دارد و کسی تحویلش نمی‌گیرد و یا در هیچ لیستی برای مجلس او را دعوت نمی‌کنند و حتی گزینه شورای شهر و شهرداری تهران هم نیست، اهمیت ندارد، مهم این است که او هم‌چنان خودش را کارمند احمدی‌نژاد می‌داند.

حق هم دارد، هیچ‌کس مثل احمدی‌نژاد، پول بادآورده بیت‌المال را به استاد ضرغامی نداد تا تعداد کارمندان صداوسیما را از حدود ۱۰ هزار نفر به ۵۰ هزار نفر برساند و تعداد شبکه‌های تصویری را دوسه برابر کند؛ آن‌هم شبکه‌هایی که با ۲ تا ۵ نفر اداره می‌شد و شد دردسر عظیم مدیران بعدی. سرافراز کمی تعداد شبکه‌ها را تعدیل کرد و دکتر عسکری هم تا امروز خیلی نتوانسته این تعداد عجیب و غریب شبکه‌های من‌دراوردی را مدیریت کند.

دیروز باشگاه خبرنگاران، توئیتی از معاون سابق صدا با عنوان «برادر همسر رهبر انقلاب» منتشرکرد. به نظرم بد نیست مهندس، خاطره جلسه با احمدی‌نژاد را که در آن دستور برکناری معاون صدا -حسن خجسته، برادر همسر رهبر انقلاب- با عتاب و خطاب به او اعلام شد، منتشر کند!

و البته توضیح بدهد که رئیس سازمان صداوسما، منصوب رهبری است یا کارمند نهاد ریاست‌جمهوری؟!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا