خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و پیکان 10 دی 1401

پخش زنده سپاهان و پیکان 10 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر ایران، امروز و از ساعت 14:00 در تهران، تیم‌های پیکان و سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و پیکان 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال سپاهان و پیکان 10 دی 1401

پخش زنده سپاهان و پیکان 10 دی 1401

سپاهان رده سومی، پرستاره و مدعی ژوزه مورایس، با 24 امتیاز در رده سوم لیگ برتر، امروز میهمان پیکان سید مجتبی حسینی است که با 13 امتیاز در رده دوازدهم جاخوش کرده است.

پیکانی‌ها به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر لیگ برتر ایران، در 5 بازی آخر خود 4 تساوی با فولاد، هوادار، صنعت نفت و پرسپولیس و 1 شکست برابر تراکتور ثبت کرده است. سپاهانی‌ها اما سه برد برابر صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان و تراکتور و دو تساوی بدون گل برابر ملوان و مس رفسنجان در 5 بازی آخر خود در لیگ ثبت کرده‌اند.

دو تیم پیش از این و در سالیان اخیر 19 بار به مصاف هم رفته‌اند که طی آن 10 بار سپاهان و 5 بار پیکان پیروز میدان بوده‌اند. در 5 بازی آخر هم دو تساوی، دو برد برای سپاهان و یک برد برای پیکان ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و پیکان 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا