خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلنوشته‌ی احمدی نژاد برای مشایی

«محمود احمدی نژاد» خطاب به «اسفندیار رحیم مشایی» معاون بازداشتی خود دلنوشته‌ای منتشر کرده که او را «برادرم اسفندیار» و آن را با «برادرت محمود» امضا کرده است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال تلگرامی احمدی نژاد، او در این یادداشت به بازداشت مشایی از پنجاه و دو روز پیش اشاره کرده و نوشته که این بازداشت «ما را از تراوش اندیشه‌های زلال و الهی‌ات، از مهربانی دل دریایی‌ات، از صدای دلنشین تلاوت قرآن ات و از زیارت عاشورای هر روزه‌ات محروم کرده‌اند».

احمدی نژاد بدون اشاره به وضعیت بند 209 اوین که در زمان دولت او در اختیار آن دولت بود و بازداشتی‌های بسیاری از جریان رقیب در آن نگهداری می‌شدند، درباره‌ی وضعیت نگهداری مشایی نوشته است: «حتی حداقل امکانات لازم برای زیست را در اختیار نداری و در یک اتاق کوچک به همراه دو تن دیگر، باید روی زمین زندگی کنید و درد سنگین جسمی ناشی از آن را تحمل نمایید. بهتر است از وضع غذا و دیگر امکانات سخن نگویم، اما این وضع در زندان مرکز کشور است و می‌توان حدس زد که در دیگر مناطق چه می‌گذرد».

پرونده کهریزک
قربانیان ماجرای بازداشتگاه کهریزک

احمدی نژاد که سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران را پس از ماجرای جنایت کهریزک در دولتش در سطح عالی به کار گرفته بود و به انتقادها در این باره توجه نمی‌کرد، در ادامه‌ی یادداشت امروز خود نوشته است: «من شرمنده‌ام و از جانب مسببین این وضعیت، از تو و همه‌ی بیگناهان در بند و از ملت بزرگ عذرخواهی می‌کنم»!

تاکنون تعدادی از مدیران عالی و نزدیکان احمدی نژاد در دولت اصولگرای او به اتهامات مالی محکوم و روانه‌ی زندان شده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بقول سعدی
    باش تا خیمه زند دولت …و عیار
    اقای آن مرد رفته این هنوز اول عشق هست بچش ببین ما بیشتر مردم ایرلن از دست تو واعوا وانصار تو چه زجر ها متحمل شدیم و مانند استخوان در گلوتحمل کردیم حالا کجاش را دیدی صبر کن تا به پرونده خودت رسیدگی کنند اصل حیا وهوی شما آنوقت دیدنی است به امید آنروز

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا