خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رهنورد خبر حق رفت‌وآمد خود را تایید کرد

«زهرا رهنورد» تایید کرد: چند روز پيش ماموران وزارت اطلاعات با حضور در محل حصر به من اطلاع دادند كه شما مي‌توانيد به خانه فرزندان و فاميل و به مشهد برويد.

به گزارش انصاف نیوز، وی که به گفته‌ی برخی از نمایندگان مجلس در حال گشایش وضعیت حصر قرار گرفته، البته گفته است: «من پرسيدم به دانشگاه و يا مراكز مشابه چطور و آيا مي‌توانم فعاليت‌هاي هنري، سياسي و اجتماعي يك شهروند آزاد را داشته باشم؟ مامور گفت: خير. شما فقط مي توانيد تردد محدود داشته باشيد و شما آزاد نشده‌ايد. من اينک اعلام مي‌كنم رفع حصری اعلام نشده و فقط همين حق رفت و آمد محدود با اطلاع است».

وضعیت میرحسین موسوی، همسر خانم رهنورد، و مهدی کروبی، که از بهمن ماه 89 حصر خانگی شده بودند، در سال‌های اخیر در چند مرحله تغییراتی داشته است و از نیمه‌ی دوم سال گذشته با دیدارهای سه فعال سیاسی با مهدی کروبی، وارد فاز جدیدی شده است.

«اسماعیل دوستی» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که در شش ماه اخیر بارها با «مهدی کروبی»، دبیرکل این حزب بارها ملاقات کرده است، روز یکشنبه خبر داده بود: «با توجه به اینکه مشکل خانم رهنورد حل شده و از حصر بیرون آمده‌اند، رفت‌وآمد ایشان عادی شده و می‌توانند بروند و بیایند».

زهرا رهنورد به گفته‌ی دخترانش که از مدتی پیش به صورت روزانه امکان ملاقات با والدین خود را دارند، درباره‌ی گشایش در وضعیت رفت و آمدش با اعلام این که «رفع حصر نه به صورت شفاهي و نه كتبي به من اعلام نشده و من آزاد نشده‌ام»، گفته است که «با اين همه قيد و بند، موردی وجود ندارد كه من از اين حق تردد استفاده کنم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا