خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تهیه کننده‌ی «به وقت شام» به ماجرای کوروش [+ واکنش حاتمی کیا]

حضور اعضای تیم تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، با لباس داعش در مجتمع کوروش باعث ایجاد رعب و وحشت در میان بخشی از حضار این متمع تجاری شد و واکنش‌های منفی در فضای مجازی را به دنبال داشت. واکنش «محمد خزاعی»، تهیه کننده‌ی این فیلم در گفت‌وگو با انصاف نیوز و همچنین واکنش تلگرامی «ابراهیم حاتمی کیا»، کارگردان فیلم، در پی می‌آید:

«محمد خزاعی»، تهیه کننده‌ی فیلم به وقت شام، درباره‌ی اقدام اخیر گروهی در پردیس کوروش که به منظور تبلیغات برای فیلم انجام شده بود، به خبرنگار انصاف نیوز گفت: بحث تبلیغات و پخش فیلم در دست سازمان اوج است و به من ارتباطی ندارد.

خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: من در حال حاضر ایران نیستم و در جریان اتفاق نیستم. اما پخش و تبلیغات فیلم کلا دست سازمان اوج است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این اقدام مورد تایید او هست یا خیر، گفت: من همانطور که گفتم ایران نیستم و نمی‌دانم که موضوع از چه قرار است و الان نمی‌توانم قضاوت کنم.

ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در یادداشتی تلگرامی در واکنش به این اتفاق ضمن تشکر از تلاش‌های تیم تبلیغاتی به وقت شام از این اقدام انتقاد کرد و نوشت:

یا حق

بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان «به وقت شام» نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.

من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.

ابراهیم حاتمی‌کیا

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا