خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحلیل اینوستینگ از چشم انداز قیمت طلا در روزهای آینده

سایت طلا نوشت: تازه ترین تحلیل نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آتی نیز همچنان تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، قیمت طلا برای سومین هفته متوالی با کاهش روبرو شده است که علت اصلی این مساله تقویت ارزش دلار آمریکا بوده است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای تورم آمریکا هستند. شاخص قیمت مصرف کننده و تولید کننده آمریکا قرار است چهارشنبه و پنجشنبه منتشر شود.

این آمارها تاثیر زیادی بر وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده خواهد داشت.

طی روزهای آینده مقام های ارشد تجاری آمریکا، کانادا و مکزیک مذاکرات مربوط به قرارداد نفتا را از سر می گیرند. شاخص ارزش دلار آمریکا طی هفته گذشته بیش از 1.17 درصد رشد داشته است.

فدرال رزرو آمریکا طی ماه های گذشته نرخ بهره خود را با روند سریعتری نسبت به بانک های مرکزی اروپا و ژاپن افزایش داده و این مساله عامل مهمی برای تقویت ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی بوده است.

چین امروز سه شنبه آمارهای تجاری خود را اعلام می کند. استرالیا آمارهای خرده فروشی در ماه آوریل را منتشر خواهد کرد. رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز در یک کنفرانس اقتصادی در زوریخ سوئیس سخنرانی می کند.

چهارشنبه آمارهای بخش مسکن کانادا اعلام می شود. آمریکا نیز شاخص قیمت تولید کننده را اعلام خواهد کرد.

پنجشنبه بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره جدید را اعلام می کند. چین نیز در همین روز آمارهای تورم را منتشر خواهد کرد. انگلیس نیز آمارهای تجاری و تولیدات صنعتی را اعلام می کند.

آمریکا نیز شاخص قیمت مصرف کننده را منتشر می کند. روز جمعه کانادا گزارش ماهیانه اشتغال را اعلام خواهد کرد.

ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا نیز سخنرانی مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا