خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شناسایی یک شبکه نقد غیرقانونی بن کارت‌های دانشجویی

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از شناسایی یک شبهه شبکه نقد بن کارت در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: چهار غرفه در این خصوص تعطیل شدند.

به گزارش تسنیم، «همایون امیرزاده»، سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران از شناسایی یک تخلف آشکار در نمایشگاه خبر داد و گفت: ما امروز با یک پدیده نامناسب در نمایشگاه روبرو شدیم. برخورد لازم صورت گرفت یک شبهه شبکه ای وجود داشت که در بحث نقدکردن بن ها اقدام می‌کرد. متأسفانه در یک غرفه 9 متری روز پنجم نمایشگاه بین ساعات 20 تا 5 صبح نزدیک به 110 میلیون تومان بن کارت کتاب نقد شده است. با توجه به سیستم رصد سامانه بن کارت بانک شهر ما توانستیم این موضوع را شنسایی کنیم. قرار شد از این پس کل سیستم کارت خوانها از 8 شب تا 10 صبح بسته بماند امروز با قاطعیت با این متخلفان برخورد شد و 4 غرفه که ارتباط شبکه ای با یکدیگر داشتند تعطیل شد و دستگاه‌های پز آنها توفیق شد.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه این بن کارتها از کجا به دستشان رسیده بود، گفت: در حال بررسی هستیم تا شناسایی شود البته اینها بیشتر بن‌های دانشجویی بوده است.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران درباره اختصاص یارانه های کتاب وزارت ارشاد در نمایشگاه نیز گفت: در بخش دانشجویی 7 میلیارد تومان سهم آورده وزارت ارشاد بوده است. در بخش موسسات و نهادها نیز سه میلیارد تومان یارانه داشته ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا