خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچی!»

برترین‌ها نوشت: پردیس پورعابدینی شب گذشته برای فیلم «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را گرفت، تهیه‌کننده فیلم حامد عنقا است، عنقا پیش از این تهیه‌کنندگی آثار زیادی را بر عهده داشته، مثلا «آقازاده».

عجیب‌ترین کلمه تاریخ را شما گفتی خانم پردیس پورعابدینی

سریالی که بهرنگ توفیقی آن را ساخته بود و همین پردیس پورعابدینی در آن و در واقع با آن مطرح شد. آنجا نقش راضیه و توامان مانلی را بر عهده داشت. او پرستوی یک مافیای اقتصادی بود که قرار بود در دل یک خانواده درستکار نفوذ کند. بخشی از کاراکترش اغواگر و فم‌فتال بود، مهمانی‌های آن‌جوری می‌رفت و با آدم‌های مساله‌دار حشر و نشر داشت. بخش دیگر کاراکترش مذهبی، چادری، نمازخوان و اهل روزه و مناسک مذهبی بود. پورعابدینی آنجا باید روند تحول از مانلی به راضیه را نشان می‌داد. طراحی کاراکتر البته خب کلیشه‌ای و ساده‌انگارانه و صرفا پندآموز بود، کاراکتر را گذاشته بودند که مخاطب را انذار و تبشیر بدهند اما خب هر چه که بود بازی پورعابدینی بد نبود.

عجیب‌ترین کلمه تاریخ را شما گفتی خانم پردیس پورعابدینی

حالا اما انگار قرار است هر جا که عنقا باشد، او هم حضور داشته باشد، حتی بدون بهرنگ توفیقی! توفیقی همان کسی‌ست که کار پورعابدینی را در یکی از  اجراهای نسیم ادبی دیده بود و او را به آقازاده برد. پردیس پورعابدینی البته مدتی هم شاگرد کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی بوده و حالا در ۲۲سالگی و در غریب‌ترین جشنواره فجر سیمرغ برده، ویدیویی از او و از دیشب پربیننده شد که تفسیربرانگیز است. مصاحبه‌کننده از او می‌پرسد چه حسی دارد؟ او پاسخ می‌دهد: هیچ! در جشنواره‌ای که دبیرش در اختتامیه اشک ریخت، هیات داوران تا روزهای آخر مشخص نبودند، در سِنی که محمدرضا شریفی‌نیا و ابراهیم حاتمی‌کیا ایستاده بودند و در هیاهوی نطق گم و گیج مجید صالحی، حس پردیس پورعابدینی فقط «هیچ» بود. اگر مجری مراسم(شهیدی‌فر) تلاش داشت با تمهیداتی فضا را مفرح کند، اگر و اگرهای دیگر… این هیچِ پورعابدینی اما عجیب‌ترین و احتمالا معنادارترین واکنش بود به تمام اتفاقات شب گذشته.

هیچ، دقیقا هیچ.

نظر کاربران چیست؟ 

لیلا: خانم پردیس پورعابدینی شما همیشه آدم درستی بودی، هم در رفتار هم در فیلم‌ها.

شاهد: خانم پردیس با اینکه رفتی به جشنواره فیلم‌فجر . ولی واقعا با حرفی که زدی توی دل مردم جا داری و شرافت خودتو نشون دادی

مهندس شیما: احساس پردیس پورعابدینی بعد از دریافت سیمرغ :(((((

امید: پردیس پورعابدینی یک فردِ معتدل بود تو جشنواره. هم همدردی کرد هم هیچی نگفت

دیاکو: پردیس پورعابدینی دمت گرم حرفایی زدی که این جشنواره فجرو یه جا ترکوندی

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا