خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خودروهای وارداتی جانبازان | اعلام شرایط ثبت نام و جزییات

خودروهای وارداتی جانبازان موضوعی که خبرگزاری ایرنا به آن پرداخته که متن کامل آن در پی می آید:

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، با اشاره به آغاز ثبت‌نام اولیه خودرو وارداتی جانبازان اعلام کرد: این مرحله صرفاً جهت پایش درخواست جانبازان عزیز برای برنامه‌ریزی واردات و زمان‌بندی تحویل خودرو می‌باشد.

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: بر اساس ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و تکالیف مترتب به قانون فوق از چهارشنبه به مدت ۹ روز جانبازان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور نوع خودروی خود را انتخاب کنند.

بر همین اساس و به منظور جلوگیری از ازدحام و بروز ایجاد نواقص فنی احتمالی نمایش خودروها در سه مرحله انجام می‌پذیرد. در روزهای چهارم و پنجم بهمن‌ماه جانبازان ۷۰ درصد ویژه امکان انتخاب خودرو دارند. در روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه سایر جانبازان ۷۰ درصد خودروهای خود را انتخاب خواهند کرد و در نهایت روزهای هشتم و نهم بهمن‌ماه نیز جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد می‌توانند به سایت مراجعه کنند و خودروهای وارداتی خود را مشاهده و انتخاب نمایند.

خودروهای وارداتی جانبازان | اعلام شرایط ثبت نام و جزییات
خودروهای وارداتی جانبازان | اعلام شرایط ثبت نام و جزییات

همچنین به منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف از حقوق جانبازان معزز روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن مجدداً سامانه برای کلیه جانبازان واجد شرایط باز و چنانچه جانبازی از ثبت‌نام جامانده یا قصد ویرایش دارد این امکان فراهم است تا اقدام کند. مهدی ضیغمی عنوان کرد: تعیین سقف انتخاب خودرو توسط جانبازان بر اساس فهرست ارائه‌شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: با توجه به اینکه تمام خودروهای نمایش داده شده دارای کف درخواست بوده و چنانچه حدنصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع‌رسانی می‌گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید لذا انتخاب خودرو هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد شرکت‌های واردکننده صرفاً زمانی ایجاد می‌شود که با جانبازان قرارداد منعقد نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا