خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال انصراف نمایندگان از استیضاح وزیرعلوم؛ به چه قیمت؟!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از احتمال انصراف استیضاح‌کنندگان وزیر علوم خبر داد و گفت: اگر فرجی‌دانا نسبت به رفع نگرانی استیضاح‌کنندگان در جهت مسایل اصلی مورد نظر نمایندگان گام برداشته و اقداماتی انجام داده باشد این احتمال وجود دارد تا نظر استیضاح کنندگان تغییر پیدا کند.
به گزارش انصاف نیوز، علی‌ اصغر زارعی در گفت وگو با خانه ملت، درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری، افزود:‌ اگرچه نمایندگان استیضاح کننده بر نظر خود مبنی بر استیضاح وزیر علوم پافشاری می‌کردند اما بر اساس نظر رئیس مجلس قرار شد تا جلسه‌ای با حضور فرجی‌دانا برگزار شود تا محورهای مورد نظر استیضاح‌کنندگان مورد بحث و بررسی واقع شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه مذکور قرار شد تا به مدت یک‌ماه وزیر علوم درصدد رفع دغدغه نمایندگان استیضاح‌کننده برآید و محورهای مدنظر را رسیدگی کنند؛ در این نشست مقرر شد تا گزارشی از روند کار به صورت هفتگی به مجلس ارایه شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید نمایندگان طراح استیضاح بر راستی‌آزمایی تعهدات مطرح شده از سوی وزیر علوم، گفت: قرار شد تیم چهار نفره‌ای برای بررسی اقدامات انجام شده از سوی وزیر علوم تشکیل شود که علاوه بر حضور من در این تیم، سید محمود نبویان، سید ناصر موسوی لارگانی، ابراهیم آصفری نیز شرکت دارند.
وی درباره فعالیت این تیم چهارنفره، یادآور شد: قرار است اوایل هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شود تا اقدامات وزارتخانه در جهت رفع دغدغه استیضاح‌کنندگان بررسی شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از احتمال انصراف استیضاح‌ وزیر علوم از سوی نمایندگان استیضاح کننده خبر داد و افزود: اگر فرجی‌دانا نسبت به رفع نگرانی استیضاح‌کنندگان در جهت مسایل اصلی مورد نظر نمایندگان گام بردارد و اقداماتی انجام داده باشد این احتمال وجود دارد تا نظر استیضاح کنندگان تغییر یابد اما اگر مسایل اصلی به حاشیه کشیده شود نظر نمایندگان به قوت خود باقی خواهد ماند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا