خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزئیات بازداشت خبرنگار واشنگتن پست در ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران در واکنش برخی خبرها مبنی بر بازداشت خبرنگار واشنگتن پست و همراهان وی گفت: این مساله در مرحله تحقیقات است و پس از بررسی‌های فنی و بازجویی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران صداوسیما، “غلامحسین اسماعیلی” صبح امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت.
وی در حاشیه راهپیمایی امروز در جمع خبرنگاران حاضر و به تشریح خبر بازداشت خبرنگار واشنگتن پست در ایران پرداخت.
رئیس کل دادگستری تهران اظهارداشت: این موضوع هنوز در مرحله تحقیقات است و تصور می‌کنم برای اطلاع رسانی این زمینه باید بررسی‌های فنی و بازجویی به عمل آید.
وی تصریح کرد: بعد از پایان بررسی‌های فنی و بازجویی‌ها در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری تهران خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی اجازه نمی‌دهند کشور ما جولانگاه دشمن و ایادی آنان شود.
اسماعیلی همچنین درباره سکوت مجامع بین‌المللی در راستای نقض حقوق بشر در غزه اظهار داشت: امروز متاسفانه حقوق بشر بازیچه در دست رژیم‌های استکباری و حتی نهادهای بین‌المللی شد است، مجامعی که گا‌ها به بهانه‌های واهی بسیاری از کشور‌ها را ناقض حقوق بشر می‌دانند.  
 
وی تاکید کرد: این مسئولان چشم خود را به روی مادران، کودکان مظلوم و بیگناه و بی‌پناه در باریکه غزه بسته‌اند، بنابراین این حضور ما اعلامی برای بیان ادعای دروغین حقوق بشر آنان است که اگر شما دلتان به حل حقوق بشر می‌سوزد چرا بیشترین نقض حقوق بشر در فجایع حقوق بشر در غزه و فلسطین را دارید.  
 
رئیس دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: چگونه است که هم نظام سلطه و هم سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای عربی _ اسلامی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند. ما امروز علاوه بر محکوم کردن تجاوز و کشتار رژیم صهیونیستی در غزه سکوت مجامع بین‌المللی در برابر ظلم بر ملت مظلوم غزه را نیز محکوم می‌کنیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا