خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و فرایبورگ 15 فروردین 1402 | یک چهارم دی اف بی پوکال

پخش زنده بایرن مونیخ و فرایبورگ 15 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امشب از ساعت 22:15 در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان امشب و از ساعت 22:15 در آلیانز آره نا مونیخ در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان یا همان دی اف بی پوکال میزبان تیم فرایبورگ خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده بایرن مونیخ و فرایبورگ 15 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ 15 فروردین 1402 (یک چهارم دی اف بی پوکال)

پخش زنده بایرن مونیخ و فرایبورگ 15 فروردین 1402

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان پس از آنکه به عجیب ترین شکل ممکن عذر یولیان ناگلزمن را خواست، توماس توخل سرمربی سابق دشمن دیرین یعنی دورتموند را به سمت سرمربیگری تیم منصوب کرد که در اولین دیدار نیز در مهمترین بازی فصل بوندسلیگا، شاگردان توخل با حساب 4 بر 2 از سد دورتموند عبور کردند و به صدرجدول بازگشتند.

حالا توخل در دومین دیدار رسمی خود بر روی نیمکت بایرن باید برای فتح جام دیگری بجنگد و در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف تیم فرایبورگ برورد.

فرایبورگ یکی از تیم‌های خوب این فصل بوندسلیگا بوده است و تنها 8 امتیاز با بایرن صدرنشین فاصله دارد و در رتبه چهارم بوندسلیگا جا خوش کرده است که این به معنای کسب سهمیه ارزشمند لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی است.

بایرن با 20 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی آلمان است اما در مقابل فرایبورگ تا به حال حتی تجربه رسیدن به فینال این مسابقات را هم ندارد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده بایرن مونیخ و فرایبورگ 15 فروردین 1402 را از ساعت 22:15 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید؛ ضمن آنکه ساعاتی پس از پایان بازی از طریق همین لینک می‌توانید نظاره‌گر خلاصه بازی باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا