خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«درست نیست از تریبون‌های عمومی یک صنف را متهم کنند»

رییس اتحادیه سراسرس کانون‌های وکلای دادگستری ایران از هجمه‌ها علیه نهاد وکالت انتقاد کرد و گفت:‌ درست نیست از یک تریبون عمومی مطلب به گونه‌ای مطرح شود که کل صنف متهم شود و آنها ناچار به پاسخ‌گویی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن کشاورز در بیست و هشتمین اجلاس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری که در سالن اجتماعات دانشگاه الزهرا در حال برگزاری است، با اشاره به میزبانی کانون وکلای دادگستری مرکز، مطالب مطرح شده در این همایش را مثبت و امیدوار کننده خواند و گفت: تعدادی از کانون‌های وکلای دادگستری خواسته‌اند راجع به چالش‌ها و هجمه‌ها نیز صحبت شود. از این رو بندی به دستورکار همایش اضافه شد.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران ادامه داد: برخی همکاران گفتند تعامل بین ماو قوه‌قضاییه لازم است و من نیز بر این موضوع صحه می‌گذارم. در هجمه‌هایی‌ که علیه نهاد وکالت شده، کانون‌های وکلا هرگز حرکت اول را انجام ندادند. ما همیشه به مطلبی که به ما نسبت داده شد را پاسخ دادیم تا مسئله روشن شود.

او با بیان اینکه تعارض بین وکلا و قوه‌قضاییه قابل تصور نیست،‌ادامه داد: اگر قوه‌قضاییه و دادگاه‌ها نباشند ما کجا کار می‌کردیم. سبب این چالش‌ها خارج از کانون و عمدتا ناشی از این مساله است که آنچه گفته می‌شود، اشاره به بعضی از وکلا است که به کل صنف نسبت می‌دهند اما تعمیم استثنا جایز نیست.

کشاور تصریح کرد: درست نیست از یک تریبون عمومی مطلب به گونه‌ای مطرح شود که کل صنف متهم شود و آنها ناچار به پاسخ‌گویی شوند. اگر ما هم به این نحو عمل کنیم استثنا را تعمیم دهیم قطعا مطبوع نخواهد بود و قطعا موضوعاتی است که ما هم بخواهیم انتقاد کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا