خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام اجماع اعضای شورای شهر تهران چیست؟

/ حق شناس: شورا از منافع حزبی گذر کرده است /

محمدجواد حق شناس، عضو شورای شهر تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ضمن توضیح چگونگی رسیدن اعضای شورای شهر به اجماع در انتخاب محمدعلی افشانی به عنوان شهردار تهران، درباره‌ی پیام این رای قاطع گفت: امروز تمام احزاب 11 گانه‌ی درون شورا با رای واحد خود به یک نامزد نشان دادند که از منافع حزبی گذر کرده و به منافع کلان جامعه توجه کردند.

حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، گفت: شورا نشان داد که در تصمیمات کلان به شدت خردگرایانه و در چارچوب منافع شهروندان حرکت می‌کند. علیرغم اینکه ما در این شورای صلاح طلبان که یک جبهه‌ی متحد هستند، 11 حزب داریم که نمایندگانی در این شورا دارند و دارای دیدگاه‌های متفاوتی هستند، اما می‌بینیم که وقتی پای منافع مردم در میان است، قطعا منافع عموم جامعه و فرآیند کلان اصلاح طلبی را مقدم بر منافع حزبی خود تعریف می‌کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه گفت: امروز تمام احزاب 11 گانه‌ی درون شورا با رای واحد خود به یک نامزد نشان دادند که از منافع حزبی گذر کرده و به منافع کلان جامعه توجه کردند؛ و فقط یک رای سفید در مجموع آرا، نشان داد که مجموعه‌ی شورا با چشمانی باز و ذهنی نقاد و در عین حال علیرغم تفاوت نظرهای فراوان تا پیش از رای گیری، که نگرانی‌هایی را هم در میان دوستداران شورا و جریان اصلاحات ایجاد می‌کرد، اما وقتی‌که به لحظه‌ی تصمیم‌گیری می‌رسند، تصمیمی درست و مبتنی بر واقعیات و مصالح جامعه می‌گیرند.

وی درباره‌ی چگونگی رسیدن شورا به این اجماع، گفت: یکی از اتفاقات مثبت، گفت‌وگوی درونی بود. تلاش‌هایی شد که به یک فهم مشترک رسیده شود. ساعت‌ها گفت‌وگویی که بین اعضای مختلف و احزاب مختلف در درون شورا و بیرون شورا شکل گرفت، نهایتا به یک انسجام نهایی و هدفمند رسید. این موضوع را باید به شورا تبریک گفت و همچنین پیش از آن باید به مردم تبریک گفت که این شورا نشان داده است که قبل از هرچیز بر سر عهد و پیمانش با مردم همچنان استوار و مصمم ایستاده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا