خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن

بازیگران و تعدادی از عوامل پشت صحنه تازه‌ترین ساخته جعفر پناهی در جشنواره فیلم کن مقابل دوربین عکاسان خبری قرار گرفتند.

ایران آرت: مراسم فوتوکال “سه‌رخ” تازه‌ترین ساخته جعفر پناهی یکشنبه یک روز بعد از اولین نمایش جهانی این فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن برگزار شد.

بهناز جعفری بازیگر اصلی فیلم به همراه به همراه مرضیه رضایی دیگر بازیگر “سه‌رخ” همین‌طور مستانه مهاجر تدوین‌گر، امین جعفری مدیر فیلمبرداری و سولماز پناهی دختر جعفر پناهی در این مراسم حضور داشتند.

“سه‌رخ” یکی از 21 فیلمی است که شانس دریافت جایزه نخل طلایی این دوره جشنواره کن را دارد.

بهناز جعفری در فیلم نقش خودش به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون را بازی می‌کند. در خلاصه داستان فیلم “سه رخ” آمده است: بهناز جعفری بازیگر مشهور با دیدن ویدئو دختری شهرستانی آشفته می‌شود. خانواده دختر او را تحت فشار گذاشته‌اند تا تحصیلاتش در دانشکده هنر تهران را رها کند. بهناز صحنه فیلمبرداری خود را ترک می‌کند و سراغ جعفر پناهی فیلمساز می‌رود تا در حل مشکل دخترک او را رهنمایی کند. آن دو با اتوموبیل به سمت روستایی در شمال غرب کشور که زادگاه دختر است می‌روند و… مائده ارتقایی و نرگس دل آرام دیگر بازیگران فیلم هستند.

شرکت مستقل سلولوئید دریمز در پاریس پیش از اول نمایش جهانی “سه‌رخ” در کن، حقوق فروش جهانی این فیلم را از آن خود کرد. شرکت ممنتو فیلمز حق پخش فیلم در فرانسه را در اختیار دارد.

پناهی پیش از این در 1995 با فیلم “بادکنک سفید” برنده جایزه دوربین طلایی کن شد. او در 2003 نیز با “طلای سرخ” جایزه ویژه داوران بخش نوعی نگاه را گرفت و در 2011 جایزه کالسکه طلایی یا جایزه یک عمر دستاورد بخش دو هفته کارگردانان کن را از آن خود کرد.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن 8 تا 19 مه (18 تا 29 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن عکسها: بهناز جعفری و مرضیه رضایی در فوتوکال جشنواره کن

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا