خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت سراج میردامادی به 6 سال حبس

سید سراج الدین میردامادی، عضو مجمع نیروهای خط امام در دادگاه بدوی به شش سال حبس محکوم شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از خط امام، جلسه محاکمه سید سراج‌الدین میردامادی عضو مجمع نیرو های خط امام ۳۰ تیر ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. در همین رابطه بنا بر اعلام خانواده میردامادی امروز (یکشنبه) حکم بدوی سراج الدین میردامادی مبنی بر شش سال حبس تعزیری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به وی ابلاغ شد. این حکم ظرف مدت ۲۰ روز در شعبه تجدید نظر قابل اعتراض است.
گیتی پورفاضل وکیل میردامادی پس از برگزاری آخرین جلسه ی محاکمه به ایرنا گفته بود: قرار بود دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای میردامادی ۱۱ مرداد ماه برگزار شود، اما دادگاه جلسه فوق العاده تشکیل داد و به این پرونده رسیدگی کرد.
پورفاضل افزود: در کیفرخواست دادستانی، اتهامات موکلم تبلیغ علیه نظام و تبانی علیه امنیت ملی عنوان شده بود که پس از قرائت کیفرخواست، موکلم دفاعیات خود را ارایه کرد.
جلسه محاکمه سراج الدین میردامادی ۱۸ دی سال گذشته (۱۳۹۲) در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که قاضی به پرونده نقص گرفت و آن را به دادسرای اوین ارجاع داد که در نهایت دادسرا پرونده را مجددا برای رسیدگی به دادگاه بازگرداند.
سید سراج الدین میردامادی بعد از چند جلسه تحقیق در دادسرای اوین، اواخر اردیبهشت ماه به شعبه ی دوم بازپرسی احضار و بازداشت شد و اکنون نیز در بازداشت به سر می برد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا