خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای بازداشت علی پروین چه بود؟

روزنامه شهروند نوشت: «دیروز خبر عجیبی در رسانه‌های ورزشی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای هم داشت و مورد تعجب اهالی فوتبال شد. این خبر مربوط به بازداشت شدن علی پروین، اسطوره سرشناس باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران بود که به خاطر داشتن شاکی خصوصی و صدور چک شخصی که به دلایلی نامعلوم پاس نشده بود،‌ راهی بازداشتگاه شد.

گفته می‌شود شاکی پروین برای پاس شدن چک مدتی به او زمان داده بود منتها وقتی با صبر کردن برای رسیدن به پول خود به نتیجه‌ای نرسید با مراجعه به دادگاه رسما از علی پروین شکایت کرد و حکم جلب او را گرفت. در نهایت صبح روز پنجشنبه با حضور ماموران نیروی انتظامی، علی پروین بازداشت می‌شود. جالب اینجاست که با کمک سعید شیرینی، سرپرست سابق تیم پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان و وثیقه‌ای که برای دادگاه گذاشت،‌ پروین توانست از بازداشت آزاد شود.

حالا هم برای این‌ که درد سر این چک که مبلغ قابل توجهی هم دارد بیشتر نشود،‌ علی پروین مجبور است هر چه زودتر برای پرداخت پول شاکی اقدامات لازم را انجام بدهد تا دوباره راهش به بازداشتگاه و دادگاه ختم نشود. البته نکته جالب توجه دیگر این بود که خبر بازداشت علی پروین بعد از چهار روز در رسانه‌ها منتشر شد و همین مسأله نشان می‌دهد که پروین و دوستانش تلاش زیادی داشته‌اند تا این خبر به بیرون درز پیدا نکند که در نهایت به هدف خود نرسیدند؛ چرا که موضوع بازداشت سلطان پرسپولیسی‌ها دیروز یکی از پربیننده‌ترین خبرهای رسانه‌های مختلف بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا