خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرلشگر جعفری: سپاه یک سازمان فرهنگی سیاسی، امنیتی و نظامی است

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: توجه سپاه در حوزه درمان به این خاطر است که سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور، دیگر سازمان‌های نظامی جهان بیشتر تجهیزات محور هستند اما سپاه که یک سازمان فرهنگی سیاسی، امنیتی و نظامی است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح اولین بیمارستان دندانپزشکی کشور به نام بیمارستان شهید بهرام شکری در محل این بیمارستان سخنرانی کرد.

در این مراسم محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، سردار عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه، جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، خانواده دو شهید و جمعی دیگر از مسولان حضور داشتند.

سرلشکر جعفری با گرامیداشت ماه شعبان و رمضان و شهدای جامعه پزشکی و تشکر از دست اندرکان ساخت این بیمارستان گفت: امیدواریم عنایت همه شهیدان بخصوص شهید بهرام شکری شامل حال ما بشود. این بیمارستان اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در کشور و چهارمین بیمارستان در جهان است یعنی در آمریکا و انگلیس و کره و ایران چنین بیمارستانی وجود دارد و جزو افتخارات جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران است.

فرمانده کل سپاه گفت: توجه سپاه در حوزه درمان به این خاطر است که سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور، دیگر سازمان‌های نظامی جهان بیشتر تجهیزات محور هستند اما سپاه که یک سازمان فرهنگی سیاسی، امنیتی و نظامی است و این‌ها مقدم بر نظامی بودن آن است. این ویژگی‌ها ایجاب می‌کند که بیشتر به نیروهای انسانی توجه کنیم و آن را توسعه دهیم یعنی نیروی انسانی بصیر و مومن و انقلابی.

جعفری تاکید کرد: برخی ممکن است مومن باشند اما روحیه انقلابی نداشته باشند. این ویژگی‌ها در سپاه پاسداران یعنی مردمی بودن و ولایت محوری در یک سازمان همه جانبه است و سپاه تاکنون توانسته آن را حفظ کند.

وی یادآور شد: چالش‌هایی که در حفظ این دستاوردها داریم این است که وقتی گفته می‌شود نظامی بودن یکی از ویژگی‌های سپاه است تفاوت سپاه با دیگر سازمان‌های نظامی مردمی بودن آن است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: سپاه باید پیشقدم باشد که خدمات باکیفیت را ارائه دهد. این راهبرد سپاه است و پاز آن مراقبت می کند. در این میان موضوع اقتصاد و درآمد مطرح است که باید با موضوع درآمدزایی و الگوگیری از مجموعه‌هایی که با اولویت‌های دیگر شکل می‌گیرند، مبارزه کرد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بسیاری از بیمارستان‌های خصوصی به دلیل ارائه خدمات مطلوب با هزینه بالا ارائه خدمات می‌دهند اما ویژگی ما این است که با هزینه کم و با کیفیت بالا ارائه خدمات انجام دهیم. از آنجایی که اینجا مجموعه‌ای آموزشی است باید تربیت کادر پزشکی را با آن ویژگی‌ها پی گرفت که بتوانند در سایر ابعاد یک الگو برای کشور باشند وظیفه سپاه الگوسازی است. باید سعی کنیم کارهای ما الگو و بهترین باشد.

جعفری گفت: امیدواریم ساخت این بیمارستان انحصاری نباشد و چون تنها بیمارستان تخصصی است به عنوان یک نمونه در کشور مطرح شود. این رشد کیفی تمام نمی‌شود و ما باید در پی آن باشیم و امیدواریم در کنار این خدمات‌رسانی‌ها کیفیت را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام-ارتش از گذشته یک بیمارستان دندانپزشکی داشته تهران تقاطع فاطمی کارگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا