خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خندوانه با جناب خان آخر هفته می‌آید

ضبط و برنامه خندوانه از امروز به همراه تمام عوامل آغاز شد. با توجه به کنداکتورهای برنامه شبکه نسیم که زمان پخش برنامه ها تعیین شده است از سه شنبه گروه تولید برنامه خندوانه ضبط برنامه خود را شروع کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، لوکیشن برنامه “خندوانه” پیش از این درسوله ای که متعلق به شهرداری بود برنامه را ضبط می کرد و با توجه به فضایی که برنامه خندوانه در فصل گذشته در اختیار داشت دکورها طراحی شده بود اما در این فصل با توجه به این که این گروه به مکان جدیدی برای ضبط برنامه منتقل شده اند بالطبع دکورها و فضای «خندوانه» نیز تغییر خواهد کرد و مخاطبان شاهد برنامه خندوانه در فضا و دکورهای جدید و متفاوت خواهند بود.

قطعا حضور جناب خان در فصل‌های پیشین خندوانه با نظر گروه کارشناشی و شخص رامبد جوان بوده است البته چگونگی حضور جناب خان در خندوانه به نظر رامبد جوان در مقام کارگردان و سید علی احمدی در مقام تهیه کننده برمی گردد.

جناب خان در فصل دو و سه این برنامه حضور داشت و به یکی از کاراکترهای محبوب تلویزیونی تبدیل شده بود، اما سعید سالارزهی تهیه کننده مجموعه «کوچه مروارید» و سیدعلی احمدی بر سر مسائل مالی مبنی بر حضور جناب خان در خندوانه به توافق نرسیدند و همین باعث شد تا این عروسک در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد.

اما در سری جدید این برنامه جناب خان در بخشی های زیادی حضور خواهد داشت.

دکور جدید خندوانه در بلوار ارتش ساخته شده و همچنین علاقه‌مندان به عروسک جناب خان نیز می‌توانند در سری پنجم این برنامه شاهد حضور این عروسک محبوب باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا