خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بوفون رسما از یوونتوس جدا می‌شود

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس تایید کرد که روز شنبه آخرین بازی اش برای یووه برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که فصل آینده در تیم دیگری حضور داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، بوفون که پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل از فوتبال کناره گیری کند. بوفون به همراه آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:« در تمام این سال‌ها همواره تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و در سطح انتظاراتی که از من می‌رفته ظاهر شوم. اینجا هستم که خداحافظی کنم ولی از این موضوع خوشحالم زیرا این فرصت را داشتم که سال‌ها در بالاترین سطح بازی کنم و بدرخشم. از باشگاه یوونتوس بابت این سال‌ها تشکر می‌کنم. یوونتوس در سالی که من را به خدمت گرفت، در حقیقت یک استعداد را خرید و اینکه من به یک بازیکن بزرگ تبدیل شدم، به خاطر یوونتوس بود. من 40 ساله هستم و هنوز می‌توانم در بالاترین سطح بازی کنم و همه این ها به خاطر یوونتوس است. من در این فلسفه توانستم رشد کنم و به اینجا برسم. مطمئنا در آینده نیز از آن پیروی خواهم کرد، پس از بازنشستگی زیرا این تنها راهی است که می‌شناسم تا به اهداف بزرگم برسم. من روزهای سختی را پشت سر گذاشته ام و شرایط دشواری را جبران کرده ام.»

دروازه بان افسانه ای ایتالیا ادامه داد:« روز شنبه یک بازی خواهیم داشت و این قطعی است. آندره آ آنیلی از پیش خبر داشت که تصمیم من چه خواهد بود و من همواره به او اطمینان داشتم و از حمایتش نیز برخوردار بودم. از 15 روز پیش مطمئن بودم که می‌خواهم بازی کردن را کنار بگذارم ولی حالا پیشنهادات جدیدی به من ارائه شده که یکی از آنها ، پیشنهادی مدیریتی است و باید آنها را بررسی کنم. هفته آینده تصمیم نهایی ام را اعلام خواهم کرد. تصمیم گرفته شده توسط من قطعی است و بابت روزهایی که در یوونتوس حضور داشته ام، بسیار خوشحالم و به آنها افتخار می‌کنم.»

بوفون گفت:« 22 سال است که اینجا حضور دارم و اولین نفری هستم که نیازهای باشگاه را به خوبی درک کرده ام و متوجه شدم که در این مسیر گام برداشتن بسیار درست است. یوونتوس گلر بسیار خوبی مثل من در اختیار دارد و 13 سال از من کوچکتر است. بنابراین به نظرم یوونتوس فعلی، مستحکم ترین و متمرکز ترین تیم یوونتوس است و امیدوارم جام ها را یکی پس از دیگری کسب کنند. باید بگویم که اگر بخواهم خارج از زمین فعالیت کنم و پستی متفاوت داشته باشم، باید تصمیم جدی در این زمینه اخذ شود و نیازهای دقیق این کار بررسی شود. باید ببینم باید در چه مسیری گام برداریم. در مورد تیم ملی هم باید بگویم که اگر 3 ماه پیش دردسرساز شده، دیگر حضور نخواهد داشت که دردسری برای تیم ایجاد کند. اوضاع خیلی عجیب است و خیلی نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم زیرا به نظرم شایسته این برخوردها نبودم. به نظرم تیم ملی ایتالیا گلر‌های جوانی دارد که نیاز به کسب تجربه دارند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا