خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کی‌روش: تا دیروز کجا بودید؟ اینها را باید 20روز پیش می‌پرسیدید

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در حالی که از روند آماده سازی تیم ملی دلخور بود در باره آخرین وضیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین ملی پوشان درباره دیدار با ازبکستان گفت: اینجا هستیم که یک بازی برابر ازبکستان انجام دهیم و امیدواریم همه چیز اوکی باشد.

کی روش در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تا چه اندازه حضور مردم می تواند در روند تیم ملی در جام جهانی تاثیر بگذارد، تصریح کرد: یک سال پیش فکر می کردم که مهم باشد اما الان دیگر مطمئن نیستم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا اینگونه فکر می کنید، گفت: شما چه فکر می کنید؟

وی در ادامه در جواب خبرنگاری که گفت احتمالا شما بابت حضور بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا ناراحت هستید خاطر نشان کرد: نمی خواهم در این باره صحبت کنم.

او در ادامه در واکنش به این موضوع که مردم نگران این موضوع هستند که تیم ملی مسیر مناسبی برای آماده سازی به دلیل عدم حضور ملی پوشان طی نکرده، بیان کرد: از خود هواداران و افرادی که می دانید سوال کنید.

کی روش در شرایطی که به نظر می رسید میلی به گفت و گو ندارد، در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت از وضعیت شما همه مردم ناراحت می شوند و ما نیز دلگیر می شویم، گفت: چرا شما ناراحت هستید؟ همه در کشور راضی هستند و چرا شما باید ناراحت باشید؟ روز قبل از بازی این سوال را می پرسید؟ این سوال را باید 20 روز پیش مطرح می کردید.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا بر خلاف همیشه سرحال نیستید، اضافه کرد: وقتی شما برای یک مدت زیادی بر عکس جهت رودخانه شنا می کنید، این حرکت معقول نیست و بعد از مدتی به این نتیجه می رسید که باید مانند جهت رودخانه شنا کنیم. وقتی همه خوشحال هستند، منم باید خوشحال باشیم. فدراسیون، سازمان لیگ، باشگاه ها و مربیان خوشحال هستند و در نتیجه من هم باید خوشحال باشم.

کی روش در پاسخ به این سوال که چرا نیمه پر لیوان که آمادگی لژیونرها هست را مد نظر قرار نمی دهید، گفت: اگر شما می خواهید درباره شرایط لژیونرها صحبت کنید، یک موضوع دیگر است که با مبحث آمادگی متفاوت است. راجع به دو مبحث مختلف می خواهیم صحبت کنیم. آیا شما فکر می کنید چون ما چند لژیونر داریم، نیاز به آماده سازی نداریم؟ این نقطه نظر من نیست و شما نمی توانید من را مجبور کنید که نظرم را عوض کنم. بنده قبول می کنم این واقعیت را و فقط می پذیرم. چرا من باید لبخند بزنم؟ این تصمیم فدراسیون است و من می پذیرم.

کی روش در واکنش به این موضوع که چرا مصاحبه دیروز شما با رکورد با مصاحبه امرو کاملا متفاوت است و امروز بر خلاف دیروز نا امیدانه صحبت می کنید، تصریح کرد: آن مصاحبه 7 ماه پیش انجام شده بود.

سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه مردم به دانش کی روش امید دارند، عنوان کرد: یک مطلب را باید شفاف مطرح کنیم. ما در مصاحبه باید همواره امید و انگیزه و توقع بهترین ها را داشته باشیم. ولی یک تفاوت وجود دارد. بعضی از افراد بیشتر مستحق یک سری مسائل هستند. آن افراد چه کسانی هستند؟ افرادی که بیشتر آماده می شوند و تعهد بیشتری نسبت به هدف خود دارند، نتایج بهتری می گیرند و خدا نیز به این اهداف بیشتر کمک می کند. امروز بازیکنان اینجا هستند و فردا یک مسابقه خواهیم داشت. از فردا که تمرینات با بازیکنان جدید ادامه پیدا می کند تلاش می کنیم تا شروع جام جهانی بهترین تلاش را انجام دهیم و بهترین آماده سازی را داشته باشیم.

وی افزود: من نمی توانم این موضوع را پنهان کنم که اتفاق نادرستی رخ داد. یک برنامه کامل مادر که ما از یک سال پیش تهیه کردیم و فدراسیون نیز تایید کرده بود و قرار بود اتفاق بیفتد. برنامه آماده سازی ما تبدیل شد به برنامه یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که من موافق آن نیستم. ولی این اتفاق رخ داده و چرا باید راجع به آن حرف بزنیم وقتی همه خوشحال بودند؟ هیچ مطلب دیگری راجع به این موضوع نداریم و باید از این واقعیت بهترین دستاورد را داشته باشیم. این تصمیم و گزینه فوتبال ایران بود و من باید این موضوع را بپذیرم و پذیرفتم ولی شما نمی توانید من را مجبور کنید که بگویم موافق آن هستم. من از شما این سوال را می پرسم، شما تا امروز نگران این موضوع نبودید و چرا امروز نگران شدید؟ آبی که از زیر پل رد می شود، هیچگاه برنخواهد گشت. عذر خواهی می کنم اما این دو گانگی را متوجه نمی شوم. آخرین مرتبه است که راجع به این مطلب صحبت می کنم. الان باید تمرکز ما روی آماده سازی بازیکنان باشد و سعی کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اضافه شدن مجید حسینی به فهرست تیم ملی و آیا این بازیکن جانشین علی کریمی شده، تصریح کرد: حسینی در ترکیب تیم ملی بود. علی کریمی متاسفانه مصدوم است و ایشان در اردوی نهایی حاضر نخواهد بود و به جام جهانی نخواهد رسید. مجید حسینی یکی از بازیکنانی بود که کادر فنی تیم ملی تلاش زیادی انجام داد تا او را در طول فصل ریکاوری کند و او را به دست بیاورد. همانگونه که ما برای منتظری، وریا غفوری و امید ابراهیمی در دوران مصدومیت تلاش کردیم. حسینی از ابتدا در برنامه ما حضور داشت.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود همه مشکلات و نا امیدی ها، مردم باید از تیم ملی در جام جهانی نا امید باشند، گفت: صحبت های نا امید کننده ای انجام ندادم. اگر شما در این مسیر می خواهید گام بردارید، اشتباه می کنید. سعی کردم شفاف توضیح دهم. وقتی شما یک جام جهانی پیش رو دارید، همه سرمربیان در همه دنیا از جمله آقای ایویچ، سرمربیان کره جنوبی و ژاپن و تیم های آفریقایی اعتقاد دارند که بازیکنان داخلی آفریقا و آسیا نیاز به یک برنامه دقیق آماده سازی دارند. حتی قبل از جام جهانی گذشته، ما یک اردوی بیش از 3 هفته ای در آفریقای جنوبی، اردو در اتریش و برزیل داشتیم اما اکنون برخی فکر می کنند ما اندازه فرانسه و اسپانیا و پرتغال نیاز به برنامه آماده سازی در 15 روز داریم. نقطه نظر فروتنانه بنده این بود که ما یک برنامه مادر داشتیم. برای دلایلی که شما بهتر می دانید، این برنامه تغییر کرد تا از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان حمایت شود. به خاطر خدا دیگر این سوال را از من نپرسید.

کی روش خاطرنشان کرد: آقایان من منفی نیستم و بازیکنان منفی نیستند و ما همه تلاش خود را خواهیم کرد. بهترین عملکرد خود را سعی می کنیم انجام دهیم و سپس امیدواریم خدا از تیم ما حمایت و حفاظت کند. لطفا این موضوع آماده سازی همینجا تمام شود. زیرا خود شما رسانه ها این حق را ندارید که اکنون این سوال را بپرسید. با تمام صداقت می گویم، شما تا دیروز کجا بودید؟ امروز به اینجا آمدید که این سوال را بپرسید. مثل بقیه مردم من هم خوشحال هستم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا