خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و اتلتیکو مادرید 18 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و اتلتیکو مادرید 18 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته شانزدهم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا امشب و در هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا و در حساس‌ترین بازی، از ساعت 23:30 به وقت ایران در واندامتروپولیتانو به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 18 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید 18 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و اتلتیکو مادرید 18 دی 1401

بارسلونا با ژاوی هرناندز و ستارگان جوانش این روزها با 38 امتیاز صدرنشین لالیگا است و شکست رئال برابر ویارئال نیز موقعیتی برای افزایش اختلاف امتیازی با رئال ایجاد کرده است. البته که شاگردان ژاوی کار سختی برابر تیم باتجربه دیگو سیمئونه دارند که همین حالا هم با وجود وضعیت بحرانی این فصلش، با 27 امتیاز در جایگاه چهارم جدول است.

اتلتیکو هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و بارسلونا 4 برد و 1 تساوی به ثبت رسانده است. اما وضعیت بارسا در جدال‌های رودرو بهتر است. جایی که در تمام تقابل‌های سالیان اخیر، 19 بار بارسا پیروز بوده و تنها 5 بار اتلتیکو مادرید. همچنین 11 بازی با تساوی به پایان رسیده است. نکته مهم اما اینکه در 5 بازی آخر دو تساوی، دو برد برای اتلتیکو و تنها 1 برد برای بارسا ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 18 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا