خرید تور تابستان ایران بوم گردی

الله‌کرم: تا پایان سال انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود ۲۷میلیون رای می‌آوریم!

نامه‌نیوز نوشت: حسین الله‎کرم معتقد است: اصلاح‌طلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم و مجلس یازدهم را به اصولگراها واگذار می‌کنند و مولفه اصلی نیز عدم صداقت آنها خواهد بود.

حسین الله کرم گفت: در وضعیتی که صداقت پارادیمی اصلاح طلبان زیر سئوال رفته است، یک بار در سال 82 با رعیت یعنی تئوریکای اروپا (فرانسه، انگلیس و آلمان) مذاکره کردند و شکست خوردند. سال 92 طرح مذاکره با کدخدا برای برداشتن یا کاهش تحریم ها را مطرح کردند و امروز مشخص شد آنها در این طرح نیز ناکام شدند. بنابراین در چنین وضعیتی اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و مجلس یازدهم را به اصولگراها واگذار می کنند و مولفه اصلی نیز عدم صداقت آنها خواهد بود.

اهم اظهارات الله کرم به شرح زیر است:

* اگر امروز، یک ماه آینده یا نهایتا تا پایان سال بخواهد به خاطر رأی آوردن استیضاح روحانی یا طرح عدم کفایتش در مجلس انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برگزار شود، به نظر می رسد حداقل 10 میلیون به 17 میلیون رأی نامزد واحد اصولگرایان اصولگرایان اضافه و او با 27 میلیون رأی نامزد پیروز انتخابات شود. اما اگر این دولت در فرایند کنونی به نحوی با اروپایی ها در ابعادی هرچند کوچک به نتایجی برسد و بخواهد کار را ادامه دهد و این وضعیت مورد تأیید رهبری نیز قرار بگیرد. نتیجه اش تحقق حرف آقای زیباکلام می شود که گفت نامزد واحد اصولگرایان با 20 میلیون رأی پیروز انتخابات ریاست جمهوری 1400 خواهد بود.

*اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به نامزد واحد و در انتخابات مجلس دهم به لیست واحد دست پیدا کردند اما به دلیل توجه مردم به رویکرد مذاکره تقریبا موفقیت با کدخدا بود که نتوانستند بیشتر از 16-17 میلیون رأی بیاورند، به نظر می رسد لیست واحد در انتخابات مجلس 98 و نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 امکان پذیر باشد. البته باید همچنان عملکرد دولت توجه داشت. معتقدم اگر دولت کنونی در صورت ناتوانی اروپایی ها، برجام را آتش بزند، صداقت خود را به مردم نشان می دهد و ثابت می کند در پی برداشتن تحریم ها بود اما ترامپیسم این هدف را متوقف کرد و حالا برجام را کنار می گذارد تا در صورت وضعیت دیگری بتواند رأی مردم را در اختیار بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب به همین خیال باش
    دوران اصول گراها به پایان رسیده مگر اینکه مردم را دلسرد کنند که احتمال آن هست و بیشتر از انتخاب نمودن سر باززنند و الا امیدی یه شما اصولگرا ها اصلا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا