خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد: بقایی 67 روز است اعتصاب غذا کرده!

کانال تلگرامی دفتر احمدی نژاد در اطلاعیه‌ای درباره‌ی معاون آن دولت که از دو ماه پیش در حال سپری کردن حکم حبس در پرونده‌ی مالی است، مدعی شد: آقای حمید بقایی برای سومین بار بیهوش شده است.

به گزارش انصاف نیوز، کانال تلگرامی احمدی نژاد با ادعای این که بقایی 67 روز است که اعتصاب غذا کرده، وضعیت او را «بسیار خطرناک» خوانده و پیگیر درخواست اعاده دادرسی شده است.

کانال احمدی نژاد که تاکنون چند مدیر ارشدش به اتهام مالی زندانی شده و یا در حال طی مراحل دادگاه هستند، مدعی شده: «قطعاً این ظلم نمی‌تواند پاداش فردی باشد که تمام عمرش را صادقانه و پاک دستانه، به مردم و کشورش خدمت کرده است. بدون تردید خداوند یاور مظلومان است».

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نتیجه مدارا کردن با احمدی نژاد یا حکمت عدم برخورد با ایشان همین است که احوالات یارانش را به راحتی رسانه ای می کند و حتی پیش بینی یا پیش گویی هم می کند که عمر….سرآمد و دیگر به پایان خط رسیده اند . مردی که روزی قبای حفاظت از قانون را پوشیده بود امروز منتظر قانون نمی شود و یک تنه با تمامی بدنه قدرت در آفتاده و همچنان می تازد کسی هم جلودارش نیست . بازی عجیبی را شروع کرده و خیلی به خاطر همین برخورد بی باکانه اش هنوز می ستایند و می گویند ای کاش فلانی مثل آقای احمدی نزاد جسارت داشت اما هیچ کس نمی داند پشت این همه جسارت آقای رئیس جمهور سابق چهها نهفته است که با رفتارش عملکرد تمامی نهادهای قانونی را زیر سوال می برد و آن گاه آن مسئول محترم از حکمت عدم برخورد می گوید . خدا کند لااقل حکمتی داشته باشد تا فردای تاریخ یقه این همه حکمیان و…. گیر محققان نیفتد و به ریش همه نخندند که بلاخره حکمت این برخوردهای چندگانه چه بوده است . خدا کند تا سرچشمه را آب نبرده آبروداری از کلیت نظام کنند .

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا