خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدعی کشف داروی سرطان در برنامه ماه عسل

مهمان سومین برنامه ماه عسل ۹۷ مردی بود که خود را کاشف داروی سرطان می‌خواند. او مهمانی از روستای مرزی کرج و قزوین و زادگاه مصدق بود.

به گزارش انصاف نیوز بل از میزان، او کشاورز است. ۳ برادر و ۶ خواهر هستند که خانوادگی به کارهای مختلف مشغول هستند. او گفت آرزویی که مردم دارند او ندارد و تلاشش برای بشریت و انسانیت است.

از پدرش حساب می برد. چند سالی در اتاق بیهوشی و خدمات پزشکی کار کرده و کسی نیست که از خدمات پزشکی او بهره نبرده باشد.

او اختراعات زیادی ثبت کرده است و خود را فراتر از یک دانشمند می داند. او معتقد است در هرکاری و برای هر کاری که میگوید براساس دلایل علمی است.

در ادامه همسر او در برنامه حاضر شد و گفت من به شوهرم ایمان دارم.  او گفت که به دلیل فشارهای ناشی از اختراعات زود عصبانی می شود.

او گفت علمی که به ثروت و قدرت کشور نرسد علم نیست .نوشتن  مقالات علم نیست . علم باید بهره و ثمر دهد. او بیان کرد که من اگر میگویم داروی سرطان را کشف کرده ام براساس عملیات هایی است که انجام داده ام و اطمینان دارم.

در ادامه برنامه دکتر مطلق متخصص سرطان  و دکتر زرگران عضو هیات علمی گروه دارو‌های سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص طب سنتی در برنامه حاضر شدند.

در ادامه برنامه کلیپی از او پخش شد که او و خانواده اش به خاطر کشف و ادعای ساخت داروی سرطان تهدید شده است.

دکتر زرگران در ادامه برنامه از پروسه قانونی ثبت و ساخت یک دارو گفت و این که برای ساخت یک دارو باید یک تیم متشکل از چند متخصص انجام روی آن کار کنند. باید یک تیم متخصص فرمول و کار او را بررسی کنند تا دارو اثبات شود.

کاشف سرطان در ادامه برنامه گفت: حرف‌های دکتر زرگران به درد حرف می‌خورد و در عمل اینگونه نیست، چون وزارت بهداشت هر بار در کارم  به نحوی خلل ایجاد می‌کند.

در ادامه دکتر مطلق متخصص سرطان و رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت از تاریخچه پزشکی و درمان گفت و این که فرایند کشف یک دارو زمان طولانی می‌برد. در طی چند دهه گذشته سرطان تا حدودی درمان شده است.

علیخانی در ادامه برنامه گفت: این که این کاشف بلاتکلیف مانده درست نیست و باید جوابی به او داده شود که ایا این دارو جواب می‌دهد برای درمان یا خیر.

در پایان کاشف داروی سرطان گفت: من این دارو را برای روند تایید به عنوان داروی سرطان در خارج از کشور اقدام کرده ام.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هر کسی که تا این حد مثل این اقا ادعا به چیزی داره و مثل این ایشون خودشو حتی از دانشمند بالاتر میدونه،مطمعن باشید هیچی نیست و همش باده.اقا سنگ بزرگ علامت نزدنه،من مرده شما زنده،اگ این اقا چه تو ایران چه خارج از ایران تونست کار ب جایی ببره..اگه راست میگی داروی درمان سرطان درست کردی چرا رو نمیکنی تا پیگیری بشه این همه عزیز از دست ندیم.همش ادعاااا.چه اعتماد به نفسییی،من از دانشمند بالاترم..توی خونه معلوم نیست چیو با چی قاطی کرده میگه داروی درمان سرطانه.گنده تر از توهاش نتونستن داروی سرطان بسازن چی میگی تو

    5
    14
    1. سلام عزیزم
      همین عادت ما به کم گرفتن نخبه هامونه که مملکت ما اینجاست!!!
      الان شما که اینو میفرمایید بیا ادعا کن داروی ایدز رو کشف کردی؟؟؟؟چرا ادعا نمیکنی؟؟؟خب چون نمیتونی و توانایی نداری
      پس لطفا به کسی که لاقل میگه تونستم اینو نگو
      ضمنا دارو رو هم اگه نمیخواست رو کنه نمیومد ماه عسل بحثشو بکنه عزیز

      8
      1
  2. اینها اصلا بدون اینکه حتی تاثیرات داروی این نخبه رو امتحان کنن بهش حمله کردن چون نوندونیشون تعطیل میشه. ولی خداییش به این دوتا به اصطلاح دکتر خیلی فشار اومد

    13
    5
    1. اصلا نمیزارن دارو تولید بشه تو ایران،گویا یکی دونفر قبلا هم داروی ضدسرطان کشف کردند ولی جدیشون نگرفتن چون بدبختانه پای یه سری مافیایی درمیانه که از واردکردن داروهای ضدسرطان سود کلانی میبرن تا جایی که سرطان تبدیل به یه صنعت شده واسه خودش.

      9
      1
    2. جنگ با طب اسلامی از تریبون ماه عسل

      استقبال مردمی از جریان طب اسلامی، وزارت بهداشت را به سمتی کشانده است که از محبوبیت برنامه ی ماه عسل سوء استفاده کرده و به این جریان حمله کند.

      با وجود اساتید شناخته شده در طب اسلامی و سنتی، دعوت از یک شخص گمنام که توان دفاع از موفقیت هایش را نداشت، نشان از ضعف تراست های دارویی و خدمات درمانی وزارت بهداشت دارد که دوست دارند در جنگ پهلوان پنبه ای، خود را پیروز میدان اعلام کنند.

      اگر وزارت بهداشت جرات داشت، مهران مدیری سازنده ی “طنز در حاشیه” را دعوت میکرد که نام برنامه اش هنوز هم تن نظام پزشکی غربی را به لرزه درمی آورد!

      اگر جرات داشت، تهیه کننده گزارش های “در حاشیه پزشکی” برنامه خبری “بیست و سی” را دعوت می کرد!

      اگر جرات داشت، آیت الله تبریزیان، دکتر روازاده و استاد خیراندیش و… را دعوت میکرد تا برای همیشه تشت رسوایی دیکتاتورهای نظام سرمایه‌داری پزشکی بر زمین می افتاد.

      نه اینکه در یک برنامه نامتعارف از ماه عسل، مناظره دو به یک را یکطرفه اجرا کند و آقای احسان علیخانی مجری برنامه، حتی جرات دفاع نداشته باشد و مجبور به ضبط برنامه پشت صحنه ای برای توجیه سکوتش بشود!

      امروز روز پاسخگویی نظام پزشکی غربی است از فجایعی که آفریده، نه روز سوال از توانمندی های بی بدیل طب اسلامی و طب سنتی!

      1. طب اسلامی که معتقده انسان با قلب تفکر میکنه و حافظه توی قلب هست نه مغز زمین تخت هست. اب منی از کمر میاد. مس همان نقره ی پوسیده است و… بیا پایین بابا مطمئن باش اگه کشف داروی سرطان به این سادگی بود هر ننه قمری میتونست کشفش کنه و الان کسی از سرطان نمیمرد مثل انتی بیوتیک کشف میشد بالاخره. مگه مافیا میتونه جلوی رسوخ اطلاعات رو میگیره اخه عاقای توهم توطئه

  3. آقایون دکتر انگار برا دعوا کردن اومده بودن
    از همون اولش هم حالت تهاجمی داشتن.حق هم دارن چون اونا با مدارک بالاشون نتونستن و دوس هم ندارن کسی دیگه بتونه
    در ضمن چرا اصلا سرطان درمان شه؟؟؟؟؟
    اونوقت این آقایون باید مثل ما منتظر یارانه بمونن!!!!!تا ارتزاق کنن
    برا خودم و جامعه ام متاسفم

    9
    1
  4. این حرف و نزن یکی از نزدیکانمون سرطان گرفت شیمی‌درمانی هم شد دکتر گفت چند ماه زنده نمیمونه همین آقا با داروهاش خوبش کرد چیزی که به چشم دیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا