خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون دادستان کل: نظام هر زمان اراده کند، تمام فیلترشکن‌ها را مسدود می‌کند

معاون قضایی دادستان کل کشور معتقد است: نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند فیلتر شکن‌ها را به طور کامل مسدود خواهد کرد. ­توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوق تصور است،

عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در کانال پیام رسان سروش خود با اعلام این خبر و ارائه نموداری اظهار کرد: آنچه در این نمودار مشاهده می‌کنید منحنی سقوط ناگهانی و آبشاری رتبه تلگرام است که سایت الکسا آن را ترسیم کرده است.­

وی ادامه داد: فیلتر و مسدود سازی­ قسمتی از تلگرام در ایران باعث سقوط فاحش رتبه این پیام رسان در ایران و جهان شده است. ظرف چند روز رتبه telegram.me یکصد پله در ایران و ده‌ها پله در جهان سقوط کرده است.

به گفته وی، با وجودی که برای انتقال تدریجی و آرام مردم به پیام رسان های داخلی هنوز برخی از نسخه‌های فارسی تلگرام مسدود نشده‌اند و علی‌رغم اینکه هنوز مبارزه جدی با فیلترشکن‌ها انجام نشده است، در مرحله اول مسدود سازی کاهش بازدید کاربران از تلگرام موجبات سقوط فاحش رتبه این پیام رسان را در ایران و جهان رقم زده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند فیلتر شکن‌ها را به طور کامل مسدود خواهد کرد. ­توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوق تصور است، هنوز از توانایی این نیروها برای مبارزه با فیلترشکن‌ها استفاده نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عزیزم به همین خیال باش
    راستی از45 میلیون کاربر اعلام شده در تلگرام چند میلون به کانالهای داخی رجوع کرده اند؟ آمار این هم هست ؟این روش صحیح کار نیست نازنین من. تا زمانی که با بخشی از ملت در افتیم آنها هم به طرق مختلف راههایی را پیدا خواهند کرد بهترین گزینه وفاق ملی هست که آنهم راه کار خود را می طلبد.

  2. اکثرمردم تلگرام رامیخواهند.بفرض نظام تلگرام وهمه فیلترشکن ها روهم فیلترکنه جزنارضایتی مردم چه نتیجه ای بدست اورده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا