خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم

علی رغم ادعای رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس درباره مدیران دوتابعیتی دولتی، وزیر اطلاعات برای چندمین بار گفت: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم.

به گزارش تسنیم مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت) این فراکسیون، با حضور سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، گفت: وزیر اطلاعات در این جلسه درباره دوتابعیتی‌ها عنوان کرد که از تعداد 210 نفر استعلامی که از وزارت اطلاعات انجام شد، درباره 101 نفر شائبه دوتابعیتی وجود داشت و به همین دلیل به هیچ یک از آنها اجازه اخذ پست مدیریتی داده نشد.

وی ادامه داد: علوی گفت که علی‌رغم مباحثی که مطرح می‌شود، در بدنه دولت شخص دوتابعیتی وجود ندارد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان با بیان اینکه در این جلسه مباحثی پیرامون قاچاق کالا نیزمطرح شد، ادامه داد: وزیر اطلاعات تأکید داشت که باید به‌طور جدی با مقوله قاچاق برخورد شود و موضوع “ته‌لنجی‌ها” ساماندهی شوند.

لاهوتی با تأکید بر اینکه در این جلسه در مورد فعالان اقتصادی هم بحث و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: وزیر اطلاعات معتقد بود که در برخورد با فعالان اقتصادی افراط صورت گرفته و این امر موجب خروج سرمایه از کشور می‌شود که این مسئله نیز باعث تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی شده است.

وی افزود: در این جلسه همچنین وزیر اطلاعات عنوان کرد که داعش دیگر سرزمینی در اختیار ندارد اما به‌صورت یک تفکر وجود دارد و به‌صورت جزیره‌ای در نقاطی از جهان در حال فعالیت است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، اضافه کرد: وزیر اطلاعات عنوان کرد، وزارت اشراف خوبی بر مسائل امنیت و اطلاعاتی دارد و هیچ مشکلی از باب امنیتی در کشور وجود ندارد که موجب نگرانی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا