خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سروش را نصب کرده‌ام اما اعضای کانالم به 100 نفر هم نرسیده»

رسول خضری نماینده پیرانشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید آسیب‌شناسی کرد و دید دلیل اینکه مردم به سمت پیام‌رسان‌های داخلی نمی آیند و از پیام‌رسان‌های خارجی استفاده می‌کنند، چیست.

به نوشته اعتماد وى افزود: تلگرام در بحث اطلاع‌رسانی نقش بی‌بدیلی داشته و به همین دلیل همه دولتمردان اطلاع‌رسانی خود را از طریق تلگرام انجام می‌دادند. اما نمی توان گفت تلگرام تاکنون خوب بوده و از الان به بعد بد است! ممکن است که یکسری افراد از تلگرام سوءاستفاده کنند اما این موضوع دلیل نمی‌شود که بتوان کل مجموعه را زیر سوال برد.

اگر مدیرعامل تلگرام با وزیر ارتباطات و 8 دستگاهی که مستقیما در بحث فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها به نوعی دخیل هستند مذاکره کنند بهتر خواهد بود تا اینکه با حرکات چکشی تلگرام قطع شود. 8 دستگاه از شورای عالی فضای مجازی گرفته تا قوه قضاییه و دادستانی در بحث فضای مجازی دخیل هستند، بنابراین باید 8 دستگاه با یکدیگر بنشینند و تدبیر اساسی بیاندیشند.

مردم نوعی دلبستگی و وابستگی به تلگرام پیدا کرده اند و 500 هزار شغل ما وابسته به فضای مجازی و عمدتا پلتفرم‌های خارجی از جمله تلگرام است. ما باید پیام‌رسان‌ها را مدیریت کنیم و بیشتر به دنبال همین مدیریت باشیم تا حذفشان. اگر این اتفاق بیفتد موفق‌تر خواهیم بود. من از تلگرام استفاده می‌کنم و به ناچار برای اینکه با مخاطبینم ارتباط برقرار کنم پیام‌رسان سروش را نصب کرده‌ام اما اعضای کانالم در سروش به 100 نفر هم نرسیده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا