خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کاربران توئیتر به فهرسـت تیم ملی | جای خالی سیدجلال

فهرسـت تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است. از انتقاد به عدم حضور سیدجلال حسینی و وریا غفوری تا ابهام‌ها درباره‌ی دعوت از بازیکنی مثل محمدرضا خانزاده.

به گزارش انصاف‌نیوز کاربران توئیتر نیز نسبت به فهرست تیم ملی، عملکرد کارلوس کی‌روش، جای خالی سیدجلال حسینی و همینطور سرود تیم ملی اظهارنظرهایی داشتند که چند نمونه از آن را در ادامه می‌خوانید:

علی عالی: ‏هر انتقادی دارید محترم. به کی‌روش اعتماد کنیم و حامی تیم‌ملی باشیم. حق سرمربی انتخاب بازیکنانی‌ست که موفقیت تیم‌ملی در جام‌جهانی را تضمین کنند. به کی‌روش اعتماد داریم.

سحر طلوعی: ‏در جام جهانی قبلی مدام گفته می شد رو دست خسرو حیدری نیست سانتر فقط سانتر خسرو و فلان. بازی با نیجریه نشان داد خسرو چه بازیکن ترسو و محافظه کاری است و از پس دادن چند پاس ساده هم بر نمی آید. نگاه ما با نگاه سرمربی تیم ملی فرق دارد. همینطور که با نگاه برانکو در پرسپولیس. ‏از نظر همه ما مثلن سید جلال باید باشد، ووریا باید باشد حتا استقلالی دو اتشه ها می گویند سید حسین حسینی باید فیکس تیم ملی باشد. دو آتشه های پرسپولیس هم مسلمان را مدام به برانکو گوش زد می کنند و بد ربیع خواه را می گویند. به نظرم سکوت کنیم و به انتخاب مربی ها احترام بگذاریم.

پژمان راهبر: ‏شغل سرمربیگری تیم ملی (ایران) شغل گرانقیمت و بزرگی است و تصمیمات سرمربی باید با تصمیمات او متناسب باشد. ما فرض را بر این می گذاریم که او تصمیم بزرگ را درست گرفته ، اگرچه نشانه هایی برای نگرانی هست.(همیشه هست)

مدیار: ‏بدون شک لیست ‎کیروش مورد حمله هواداران رنگی قرار می‌گیرد، اما این‌جا تیم ملی است، تیمی که قرار است بر اساس نقشه‌هایی که ‎کیروش در ذهنش کشیده ساخته شود و بابت این نقشه‌ها ابزارش را انتخاب می‌کند. لیست هم‌چنان نهایی نیست. مثل همه این سال‌ها به ‎کیروش اعتماد کنیم که ضرر نکرده‌ایم.

رامتین جباری: ‏انتخاب سهم ‎کیروش و انتقاد سهم همه‌؛ منتها مربیای بزرگ دنیا برای تورنمنت‌ها (مث جام‌جهانی) که مسابقات فشرده و با فشار بالا برگزار می‌شه، اولویت یک‌شون versatility یا تطبیق‌پذیریه؛ برای همین باعث شگفتی کسایی می‌شن که هنوز معیار اول و آخرشون عملکرد باشگاهی یه بازیکن در طول فصله

نازنین: ‏واقعا باید ببخشیم‌ ‎کیروش رو که لیست نهاییِ ‎تیم‌ملی رو در نهایتِ بی‌شرمی با ماها که در همه چیز متخصص هستیم و سالها هم هست مربی ‎فوتبال در سطح بین‌الملل هستیم و از طرفی بالای سر بازیکن‌ها و آگاه‌تر از هرشخصی به وضعیت تیم‌یم، هماهنگ نکرد. چقدر بی‌شعور و بی‌سواده این بشر آخه! اَه.

مهتی خان: ‏خود امیر عابد زاده و خانزاده و دژاگه به کیروش sms دادن حاجی با ما شوخی نکن لیست اصلیو بده

پوریا طباطبایی: ‏خب وارد فاز جدید انتقادها از کی‌روش می‌شیم با اعلام فهرست ۲۴ نفره. کی‌روش خودش اعتبار تصمیم و فهرستشه و من در مقام تایید و دفاع ازش بر نمیام.

لادن‌لاندا: ‏لیست استند بای کیروش قوی تره از لیست اصلی،اونی که کیروش داره میبره لیست استندآپ کمدیه

حاج پطروس: ‏آقای کیروش؛ سید جلالو کنار گذاشتی و خانزاده رو بردی، وریا و سید حسین حسینی رو هم که خط زدی. فقط بگو دیشب کی چیز خورت کرده اینجوری لیست نوشتی

مسعود کاظمی: ‏کی‌روش با ظاهر جنتلمن و حرفه‌ای و باطن عقده‌ای و مریض. سیدجلال حسینی قربانی دعوای او برانکو. در این کشور کم ندیدیم کینه شخصی آدمها چه بلایی سر مملکت آورده

میم‌چه: ‏کیروش با این لیستی که داد روی لیست امید و لیست وزرای روحانی رو سفید کرد!

امیران: ‏لیست ۲۴ نفره کیروش از لیست تحریم های آمریکا علیه ایران خطرناک تره

امیر ابتهاج: ‏به نظرم همونطور که شفر گفته به انتخاب ‎كيروش باید احترام گذاشت. هرچند شوکه‌ام که چرا بهترین بازیکن فصل فوتبال ایران، ‎وریا غفوری رو دعوت نکرد یا چرا خانزاده رو بجای ‎سیدجلال حسینی دعوت کرده یا واقعا حسینی (رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران) لایق دعوت نبوده؟

مارلون کماندو: ‏آقای روحانی به تیم ملی فوتبال و کادر فنی هرکدام ۱۰ سکه و اطرافیان تیم مثل گروه پزشکی هرکدام ۵ سکه‌ی تمام بهار آزادی هدیه داد! البته از بیت المال! این هزینه ها برای موفقیتی هست که خود کی‌روش هم بهش امیدوار نیست! کجان شهدایی که نسبت به خودکار بیت المال هم حساس بودند.

آروما: ‏از همون شلوار سه خطی که کیروش دیروز تو بازی با ازبکستان پوشیده بود،معلوم بود داره میره کوچه پشتی گل کوچیک بزنه نه جام جهانی! خط زدن وریا و سیدجلال هم در همین راستاست اصن

اشکان مدیری: ‏کیروش رو الان نمیفهمید. وقتی درکش میکنید که مومیاییش رو پیدا کنن.

جاوید: ‏جدای از ‎استقلالی باشی یا ‎پرسپولیسی جای خالی وریاغفوری سیدجلال و سید حسین حسینی خالیه، حالا دیگه همه فهمیدن ‎کیروش یه جزیره ناشناخته اس!

رضا کیانی: ‏از پرسپولیس تنها بیرانوند و وحید امیری در لیست ۲۳ نفره تیم ملی قرار گرفته ‌اند.
از استقلال هم مجیدحسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی و امید ابراهیمی در لیست جای گرفته‌اند. پس از حذف علیپور از لیست ۴۰ نفره قبلی، پیش بینی می‌شد دشمنی کی‌روش با برانکو دامن پرسپولیسی‌ها را بگیرد

امید بلاغتی: ‏همه‌چیز درباره کیروش آشکار است.به باور من نیمه تاریک او تاریک‌تر از تمام منتقدان و مخالفانش است.اما برای دوست داشتن یا نداشتن یک آدم،ایستادن و نایستادن سمت او باید نیمه روشنش را هم دید.نیمه روشن او و دستاورد این هفت سال‌ برای من هوادار تیم ملی کافیست تا سمت او بایستم.

ژنرال: ‏سلیقه مربی‌های خارجی تیم ملی همیشه عجیبه. این از کیروش اونم از برانکو که ۱۲ سال پیش بازیکنای مورد علاقش میرزاپور، بداوی، علوی و کاملی مفرد و … بودن که بعد از رفتن برانکو حتی تو تیم باشگاهی‌شون هم درست بازی نکردن
چی میریزن تو غذای مربی تیم ملی که اینجوری میشن؟

یک عدد مهندس: ‏تعجب من از خط خوردن سید جلال یا وریا نیست. تعجب من از بودن بیرانونده !!!! کیروش اصلا بازیهای بازیکنا رو‌نگا میکنه؟

ممداغلو: ‏از روز اولی که اومدهر ننه قمری رفت رو مخش وتوکاراش دخالت کردوپشتشوخالی کرد.از قلعه نویی تا اسدی وبرانکووعلی کریمی فقط شفربودک حامی تیم ملی بود.8سال داره باهاشون میجنگه.درسته انتقادخیلی بهش داریم ولی الان دگ حمایتش کنید دم جام جهانیه.واقعا حس کیانوش توبرره روداره.

سعید آقایی: ‏تنهاترین سردار همین است. سرداری که برای هدفش باید با همه بجنگد؛از سرباز صفری مثل قلعه‌نویی گرفته تا برانکویی که برای صندلی‌اش کمین کرده و فدراسیون بی‌عرضه تاج. ‎کی‌روش در این جنگ باید نگران خنجر یهودا باشد که برای پشتش خیز برداشته و پاسخگوی مردمی باشد که از او انتظار معجزه دارند.

حسین ماهینی: ‏مگه میشه سید‌جلال رو نبرد جام‌جهانی!!!؟؟؟

توئیت موتوری: ‏لیست تیم ملی یه جوریه مثل اینکه همینجور که داریم میریم جام جهانی انگار داریم میایم.

حضرت شاهگراف: ‏سید جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی برای جام جهانی خط خوردند و اشکان دژاگه مصدوم (بدون بازی در باشگاه درست حسابی در دوسال اخیر) و مسعود شجاعی مصدوم (که سال هاست فوتبالش تموم شده) راهی جام جهانی شدند!

دُن ایمان: ‏علی کریمی چه قاطی کرده به خاطر دعوت نشدن سیدجلال. دم جام جهانی و این کارا جز ضرر به تیم چیز دیگه ای هم داره؟؟

نجار باشی: ‏اقا من نشستم تمام زوایای پنهان بررسی کردم ما تنها به یک روش میتونیم بریم فینال جام جهانی اونم این که ۴_۴_۲ بازی کنیم و البته هواپیمای دیگر تیم ها سقوط کنه

نیما: ‏چهار سال پیش با کنار زدن رحمتی و خلعتبری انتقادها بالا گرفت ولی دیدیم که چه تیمی ساخت
چشمانش را به دقت نگاه کنید ، او بهتر از ما میداند وریا غفوری ، سیدجلال حسینی و کاوه رضایی حقشان حضور در جام جهانی است اما او از آمادگی بازیکنان و نوع استراتژی مدنظرش شناخت بهتری دارد

محمدحسن نجمی: ‏آهنگ رسمی تیم ملی برای جام جهانی یه جوریه که انگار عوامل سازنده از الان میدونن قراره سه تا بازی رو ببازیم! یک آهنگ بی هیجان برای اوج هیجان فوتبال ایران! یکی دیگه از کج سلیقگی‌های فدراسیون فوتبال!

نگار: ‏آهنگ جام جهانی رو به من میدادن بخونم هیجانش رو بیشتر میکردم تا اینکه دادن به سالار عقیلی!بیشتر حس رفتن به جبهه جنگ رو میده تا رفتن به جام جهانی!

آرمان امیری: ‏«… ایران/ای سرود سرخ آزادی/عاشقی را یاد ما دادی/با تو هستم در غم و شادی…»؛ سرود انقلابه؟ سرود بازگشت شهداست؟ چیه این برای تیم ملی تو جام جهانی درست کردن! از الآن رو شهید شدن تیم حساب باز کردن؟

پشه خسته: ‏امیدوارم فقط روحانی درخشش تیم ملی ایران در جام‌جهانی رو پیشبینی نکنه که بدبخت میشیم.

بابک قناد: ‏این ‎سالار عقیلی فکر کرده قراره بیاد تو صدا و سیما به مناسب حماسه میلیونی مردم بخونه جای آهنگ رسمی ‎تیم ملی در جام‌جهانی؟
مزخرف به معنای واقعی کلمه.

محمد تقوی: ‏انتخاب بازيكنان حق طبيعى هر مربى است اما نمى توان درخشش بازيكنى كه در پست خود بهترين بوده را ناديده گرفت. وريا غفورى بدون ترديد و با هربهانه اى سزاوار حضور در جام جهانى را داشت.

پارسا: ‏تيم ملي رو داره بدون بهترين رهبر خط دفاعيش ميبره جام جهاني. تيمي که قراره جلوي مرگبارترين مهاجم هاي دنيا بازي کنه. کيروش خواست از ‎پرسپوليس انتقام بگيره. البته خدا رو شکر. بازيکنامون فرصت بيشتري براي استراحت دارن و البته قرارداد بستن باهاشون راحت تره

خانوم توتی: ‏خدایی شما همین الان به جای خانزاده و چشمی ، نعیم سعداوی و استاد اسدی رو ببری جام جهانی کارایی بیشتری دارن

دن کیشوت: ‏شعار تیم ملی فوتبال برای جام جهانی: “میازار موری که دانه کش است”

حامد پهلوانی: ‏ميخوان شماره١٢ رو بعنوان يار دوازدهم ‎تيم ملى بدن به‎ روحانى. خب از همين حالا شديم زنگ تفريح جام جهانى

سیدحمید علیزاده: ‏پیراهن شماره 12 رو دادن به ‎روحانی که یعنی مثلا یار دوازدهم و حامی تیم باشه. یه “خیالتون از صعود راحت باشه” هم اگه گفته باشه قطعا باید منتظر دو رقمی شدن جلوی اسپانیا و… باشیم

فرهاد فخرآبادی: ‏هر انسان عاقلی که فوتبال را می‌فهمد متوجه خواهد شد که خط خوردن سید جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی و حضور بازیکنی مانند محمدرضا خانزاده طبیعی و فوتبالی نیست. فساد تا قلب تیم ملی فوتبال ایران نفوذ کرده

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فقط توئیت نازنین!!!!! یعنی چطور یه نفر می تونه اینجوری مرزهای بلاهت و بیشعوری رو درنورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا