خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی: مخالفتی با این روند مذاکره نداریم

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: این روزها شاهد تداوم مذاکرات هستیم؛ زیرا ما اهل گفت‌وگو و منطق هستیم و مخالفتی هم با این روند مذاکره نداریم؛ اما به‌پشتوانه ملت ما با تفکر عاشورایی، هرگز در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شویم؛ این موضوع را در گذشته هم ثابت کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مراسم بزرگداشت شهید گمنام در شهر “آوه” با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی و نظام اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار گرفته است و تسلیم‌شدن مقابل دشمن و زورگویان جایی در تفکر و رفتار جمهوری اسلامی ندارد؛ قطعاً ملت ایران، توطئه و شیطنت‌های آمریکا را با تلاش و همت و اعتماد به داخل کشور بی‌اثر و خنثی خواهد کرد.

وی افزود: منکر وجود مشکلات اقتصادی نیستیم ولی با وجود این مشکلات که البته عامل اصلی آن آمریکا و استکبار جهانی است، نباید اجازه دسیسه و سوءاستفاده به برخی برای ناامید کردن مردم و ترویج روحیه یأس در جامعه داد که این خیانت بزرگی به‌شمار می‌رود.

خاتمی بیان کرد: این روزها شاهد تداوم مذاکرات هستیم؛ زیرا ما اهل گفت‌وگو و منطق هستیم و مخالفتی هم با این روند مذاکره نداریم؛ اما به‌پشتوانه ملت ما با تفکر عاشورایی، هرگز در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شویم؛ این موضوع را در گذشته هم ثابت کردیم.

وی تصریح کرد: مهمترین مبانی انقلاب اسلامی دو اصل استکبارستیزی و تسلیم حرف‌زور نشدن است؛ بنابراین ما با مذاکره مشکلی نداریم اما زیر بار زور نرفته‌ایم و نخواهیم رفت.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: برخی تلاش دارند با استفاده از ابزار فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را کوچک نشان دهند یا به‌طور کلی نادیده بگیرند و در مقابل موفقیت‌های ظاهری و در عین حال دکوری دشمن را به‌عنوان بهشت موعود به مردم معرفی کنند که این خیانت و گناه بزرگ و نابخشودنی است؛ حرکت کشور رو به جلو است هرچند برخی مشکلات را آمریکایی‌ها و غرب‌گرایان به وجود آورده‌اند ولی ما تسلیم نخواهیم شد و با اقتدار و تکیه به داخل با قدرت به‌پیش می‌رویم؛ این درحالی است که آمریکا سیاست خود را در همه دنیا تعطیل کرده و تمرکزشان روی تخریب ایران است اما شاخ آمریکا شکسته شده است و شکسته‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلاش برای وحدت از جلوه‌های دفاع از نظام اسلامی است؛ همه‌جا سخن از وحدت داریم، جلوه برجسته حضرت زهرا(ع) غیرت دینی بود و پیام این مجلس بیعت با حضرت صدیقه طاهره(ع) در همه عرصه‌ها از جمله عرصه غیرت دینی است.

خاتمی ادامه داد: حضرت صدیقه طاهره(ع) از شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ هستند و رسول خدا(ص) ایشان را پاره تن خود دانسته فرمودند «بوی بهشت را از فاطمه استشمام می‌کنم» چراکه آن حضرت، عصاره فضائل بزرگ ارزشی و در رأس آنها دفاع و حمایت از ولایت بود و امروز ما باید به‌تأسی از این بانوی بزرگ اسلام در راه پاسداشت ارزش‌های جامعه اسلامی به‌خصوص مسئله حجاب و عفاف گام برداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا