خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد یکی از شاکیان شرکت پرشین پارس خودرو

«سید مصطفوی»، در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز، ضمن بیان این ادعا که حدودا 300 نفر دچار مشکلاتی با شرکت پرشین پارس در روند خرید خودرو از این شرکت شده‌اند، روند این اتفاق را توضیح داد. متن یادداشت در پی می‌آید:

«سلام،

احتراماً به استحضار می‌رساند، اینجانب و حداقل 300 شاکی دیگر، مشمول [مشکل مالی با] شرکت پرشین پارس شده ایم.

شرح ما وقع:

5 مرداد ماه 1396، برای خرید یک دستگاه تویوتا کورولا به [یکی از شعب تهران] شرکت پرشین پارس مراجعه نمودیم. مدیر فروش این بخش، «آقای …»، فردی بسیار مجرب و کارکشته بودند، که در طول 1 جلسه‌ی 3 ساعته ما قانع شدیم که این دستگاه خودرو را خریداری نموده‌ایم و امکان عدم تحویل خودرو 0 است. چرا که به گفته‌ی ایشان خودرو در گمرک و در انتظار ترخیص است. اندکی بعد از رسانه ها، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شرکت پرشین پارس جزو شرکت‌هایی است که مجوز پیش فروش خودرو ندارد، اعلام شد.

پس از پیگیری‌های مکرر از مسوول پرونده‌ی خود در پرشین پارس، «آقای …»، ایشان همچنان تاکید کردند که خودرو بدون تاخیر تحویل داده خواهد شد. موعد قطعی تحویل خودرو مورخ 28 آذر ماه 1396 و مبلغ قطعی آن 150 میلیون تومان بود که مبلغ 76 میلیون تومان ودیعه  نقداً پرداخت شده بود.

پس ازانقضای زمان تحویل، پیگیری از این شرکت نتیجه‌ای نداشت و کارکنان این شرکت اظهار داشتند که برای دریافت وجه خود باید نامه‌ی انصراف را امضا نمایید. متاسفانه برخی از شاکیان مجدداً این اشتباه را مرتکب شده و این نامه را امضا نمودند. در این نامه کلیه‌ی‌‌ مسوولیت‌ها از این شرکت سلب می‌شود. برخی از شاکیان این نامه را امضا نکرده‌اند و از سوی شرکت تشویق به شکایت قضایی شده‌اند.

سازمان حقوق مصرف کننده در این مورد هیچ حمایتی انجام نداده است و سازمان‌هاینظارتی نیز به صورت عجیبی از این شرکت طرفداری می‌کنند و پرونده‌های شاکیان را به تعویق می‌اندازند.

در حال حاضر، گروهی شامل 300 نفر از شاکیان در فضای مجازی ایجاد شده و هر یک به نوبه‌ی خود به روشی در حال پیگیری موضوع است که هیچ یک تا کنون راهی به جایی نبرده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر حداقل 300 مالباخته [دچارمشکل مالی با] این شرکت شده‌اند و این شرکت همچنان در حال فعالیت و فروش خودرو می‌باشد، خواهشمندیم چاره‌ای بر سر راه  ما مالباختگان قرار دهید.

کلیه اطلاعات فوق موثق بوده و در صورت نیاز کلیه مدارک ارائه خواهد شد. با سپاس»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. منم جزو کسانی هستم که خودرو پیش ثبت نام کردم اگر شماره تلفنی یا لینکی از شاکیان هست لطفا بیان کنید تا منم عضو شوم و پیگیر کارم بشم

  2. من با فروش طلا و خودرو خودمون در شرکت پرشین پارس ثبت نام کردم
    الان هم دستم به هیج جا بند نیست
    شما رو به خدا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا