خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوء استفاده غيراخلاقی برخی استادنماها از دانشجويان

یک یادداشت ارسالی به انصاف نیوز از سوء استفاده غيراخلاقی برخی استادنماها از دانشجويان حکایت دارد که متن آن در پی می‎آید:

تعدد مراكز آموزش عالي باعث كم شدن نظارت و اقدامات خارج از عرف و اصول انساني برخي افراد در كسوت مدرس و استاد شده است.

با نزدیک شدن به روزهاي پاياني سال تحصيلي برخي افراد كه به عنوان مدرس در دانشكده هاي علمي و كاربردي و پودماني تدريس مي كنند اقداماتي انجام مي‌دهند كه توهين به ساحت آموزش كشور است.

تماس تلفني، پيامكي و گفت و گوهاي خاص و خارج از عرف با برخي دانشجويان دختر از جمله اقداماتي است كه برخي افراد كه به عنوان مدرس دروس عمومي در اين مراكز حضور ميابند انجام مي‌دهند. اقدامي كه نگراني قبول نشدن و نمره نياوردن در آن واحد درسي را در دانشجو به وجود مي‌آورد. به اين خاطر كه دعوت آن به ظاهر استاد را براي نوشيدن چاي و قهوه رد كرده‌اند!

نگراني به خاطر بي آبرويي و افتادن در درس بخشي از نگراني‌هايي است كه بهداشت روان اين دانشجويان را تهديد مي‌كند.

بي توجهي مراكز نظارتي به اين موضوعات نگراني‌هاي جدي را براي دانشجويان و خانواده‌هاي آنان ايجاد كرده است.

برخورد جدي با اينگونه افراد منجر به سالم ماندن فضاي آموزش عالي خواهد شد و از وهن به ساحت علم و فرهنگ كشور جلوگيري خواهد كرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مملکت همه اش همين است عزيزم! اين يک گوشه اش بود، مابقي اش هم مانند اين يک گوشه، کاملا عريان است، اگر چشمت را باز کني به روشني مي بيني.

  2. یه خبر رفتید تحت عونوان بخشی از واکنش کاربران توئیتر به اظهارت مایک پمپئو! و یکی از توئیت ها از حسام‌الدین قامو‌س‌مقدم بود و طعنه ملس ایشان به فوتبال و اینکه آیا مشکل مگر لیست تیم ملی فوتبال نبود؟!! حالیه جای آن است که این خبر را به ایشان برای توئیت جدیدشان ارجاع فرمائید که آیا این هم می تواند مشکل جامعه ما باشد؟ یا این یکی هم باید مورد طعن زننده و چندش آور ایشان قرار گیرد و علی ایحال مشکل کشور فقط پاس گل های حضرات تندروی دو کشور خصم و کینه است با تشکر

  3. “بي توجهي مراكز نظارتي به اين موضوعات نگراني‌هاي جدي را براي دانشجويان و خانواده‌هاي آنان ايجاد كرده است . ”
    پلیدی بچه ای را برای سوء استفاده به گوشه خلوتی کشیده بود ، بچه مقاومت و داد و فریاد میکرد ، آن پلید گفت که بیخود سر و صدا نکن ، چون اگر کسی هم بیاید مِی آید کمک من !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا