خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باز هم شیطنت، باز هم تسنیم

سایت رسمی اعتماد ملی در متنی با عنوان «باز هم شیطنت، باز هم تسنیم» نوشت:

خبرگزاری تسنیم امروز خبری را تحت عنوان «منتجب نیا از اعتماد ملی رفت؟» منتشر کرده است که با توجه به نزدیک بودن کنگره حزب اعتماد ملی می توان آن را شیطنت رسانه ای در نظر گرفت.

تصمیم آورده است که مهدی رسول پناه عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفته است رسول منتجب نیا، قائم مقام این حزب استعفا نداده است و به دلیل اینکه فرصت رسیدگی به امور اجرایی حزب را نداشته است، بخشی از اختیارات خود را به شورای اجرایی واگذار کرده است که الیاس حضرتی به ریاست آن منصوب شده است.

مهدی رسول پناه عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به خبرنگار ارگان رسمی این حزب گفت: تیتر انتخاب شده توسط خبرگزاری تسنیم و برخی تغییرات در گفتگوی اینجانب به طور واضح شیطنت خبری بوده است. من در مصاحبه خودم تاکید کردم که آقای منتجب نیا همچنان قائم مقام حزب اعتماد ملی و دارای بالاترین جایگاه بعد از دبیرکل محصور این حزب هستند.

همه اینها درحالیست که ارگان رسمی حزب اعتماد ملی همواره از آیت الله منتجب نیا تحت عنوان قائم مقام این حزب یاد کرده است و دبیرکل این حزب نیز هیچگاه استعفای وی را نپذیرفته است، بلکه با دانشمند خواندن ایشان همواره تاکید بر استفاده حداکثری اعضای حزب از ظرفیت های این عالم بزرگوار و سیاستمدار باسابقه داشته اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا