خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادگاه شکایت فرزاد جمشیدی برگزار شد

جلسه دادگاه مدیران مسئول بهارنیوز و آسمان امروز در شعبه 79 دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی کشکولی و اعضای هیات منصفه برگزار شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از بهار نیوز، در ابتدای این جلسه، رییس دادگاه اعلام کرد با توجه به اعلام گذشت سازمان بهزیستی از شکایت خود علیه خبرگزاری دانشجو (متعلق به بسیج دانشجویی) این پرونده مختومه و منع تعقیب برای مدیر مسئول این خبرگزاری صادر می شود.
در دومین پرونده، غلامحسین حیدری وکیل فرزاد جمشیدی مجری سابق صدا و سیما شکایت خود علیه سایت بهارنیوز به اتهام نشر اکاذیب و افترا را مطرح و سپس منصور قنواتی مدیر مسئول بهارنیوز به دفاع از خود پرداخت. 
پرونده اتهامی روزنامه توقیف شده «آسمان»، سومین پرونده جلسه امروز دادگاه مطبوعاتی بود که نماینده دادستان شکایت خود علیه این روزنامه را قرائت کرد. سپس بزرگمهر مدیر مسئول آسمان به دفاع از خود پرداخت. بنا به این گزارش با ختم جلسه امروز، اعضای هیات منصفه وارد شور شده تا نظر خود در باره پرونده اتهامی این دو رسانه اصلاح طلب را اعلام کنند. 
محاکمه سایت پارسینه با شکایت فرزند سهردار تهران
همچنین امروز جلسه رسیدگی به اتهامات مدیر سایت پارسینه در شعبه 1057 دادگاه عمومی جزایی (کارکنان دولت) برگزار شد. پرونده این سایت با شکایت فرزند شهردار تهران و به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شد. برای بهمن هدایتی مدیر این سایت به دلیل انتشار مطلبی تحت عنوان «بازداشت الیاس قالیباف» پرونده‌ای تشکیل شده بود. صبح امروز هدایتی و وکیل‌مدافع الیاس قالیباف در دادگاه حاضر شدند و به بیان توضیحات در این زمینه پرداختند. پس از اخذ آخرین دفاع از متهم، دادگاه خاتمه یافت و طبق قانون رای این پرونده در مهلت قانونی صادر می‌شود.
گفتنی اینکه فقط پرونده های اتهامی رسانه‌هایی که دارای مجوز فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات باشند، با حضور هیات منصفه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا