خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر احمدی نژاد از فشار بقایی در زندان

محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود مدعی شده که «بنا بر اطلاع واصله، فشار خون آقای حميد بقایی در نقطه اوج روی هشت متوقف مانده است».

به گزارش انصاف نیوز، آقای احمدی نژاد که به محکومیت معاون خود به زندان در پرونده‌ی مالی معترض است، در این باره گفته است: «به لحاظ جسمی، وی در وضعيتی قرار گرفته است كه با تزريق سرم و دارو نيز فشار خون وی از عدد هشت بالاتر نمی‌رود».

او ادعا می‌کند که بقایی از حدود 70 روز پیش که برای گذراندن محکومیت به زندان اوین منتقل شده، اعتصاب غذا کرده است.

همچنین ساعت 22:33 جمعه شب کانال احمدی نژاد در متنی دیگر ادعاهایی را با عنوان «مشکوک!» مطرح کرد که در پی آمده است:

«بنابر اعلام قبلی، اعضای خانواده آقای حمید بقایی امروز (جمعه) برای ملاقات با ایشان به زندان اوین مراجعه کردند اما بر خلاف انتظار، در زمان ملاقات یک مامور قصد ورود به اتاق ملاقات خصوصی را داشت که این امر، به اعتراض، ناراحتی و عصبانیت آقای بقایی منجر شد. در نتیجه این رفتار، مقامات ذیربط، ملاقات مزبور را منتفی کردند و آقای بقایی در اعتراض به این تصمیم، با پوشیدن لباس‌های خود خواستار بازگشت از بهداری زندان به سلول خود شد. با وجود گذشت ساعت ها از این ماجرا، آقای بقایی همچنان در لابی بهداری زندان اوین منتظر بازگشت به سلول خود است. حیرت انگیز است که هرگاه فرصت مناسبی برای پیگیری امور مربوط به آقای بقایی بوجود می آید، سر و کله یک نفر که معلوم نیست از کجا خط می گیرد پیدا می شود تا شرایط را بر وی سخت کند. از نظر حقوقی، تقویت روانی و تسکین آلام درونی زندانیان و حفظ حقوق مادی و معنوی آنان یک اصل است و مقامات زندان باید شرایط لازم برای ملاقات زندانی با افراد خانواده و دوستانش را که سبب آرامش روانی و رفع اضطراب درونی وی می شود، فراهم آورند. این اتفاق در شرایطی صورت گرفته است که هرگونه تنش عصبی برای آقای حمید بقایی یک سم مهلک محسوب می شود».

نگرانی احمدی نژاد برای آرامش روانی حمید بقایی در حالی است که «سعید مرتضوی» به جرم معاونت در جنایت کهریزک از یک ماه پیش در حال سپری کردن محکومیت حبس در زندان اوین است. احمدی نژاد او را پس از خلع شدن از دستگاه قضایی، به دولت برد و مسوولیت‌های بالایی در دولت دوم احمدی نژاد به او داده شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب احمدی نژادچنان ازروح وروان بقایی سخن میرانندانگاردیگه هیچ زندانی درزندان وجودندارد!!

    1
    1
  2. فرسنگها فاصله داریم از نطقه ای که بفهمیم حقوق دوست و دشمن یکی است.مهم حقوق انسان است خودی و غیر خودی مال فاسیشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا