خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک اصولگرا: پروژه‌ی به استعفا کشاندن دولت برای خاتمی و احمدی‌نژاد هم اجرا شد

یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: اراده باندهای قدرت و ثروت برای به استعفا کشاندن دولت محدود به الان نیست و در زمان آقایان خاتمی و احمدی نژاد هم وجود داشت

حسن بیادی درباره اعلام پیروزی زودهنگام اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به نامه نیوز گفت: نواقص دولت روحانی دال بر تقویت جامعه اصولگرایی نیست چون باندهای بزرگ متصل به قدرت و ثروت، جامعه بزرگ اصولگرایی را نابود کردند. اصلاح طلبان هم نجنبند سرنوشتی بدتر از اصولگراها پیدا خواهندکرد.

وی با بیان اینکه شکاف بزرگی در داخل اردوگاه اصولگرایان ایجاد شده که به هیچ وجه قابل توجیه و کتمان نیست، افزود: اگر آقای روحانی ریزش سرمایه اجتماعی داشته باشد، این ریزش به سبد اجتماعی جریان اصولگرا افزوده نمی شود بنابراین اصولگرایان نباید به پیروزی در انتخابات مجلس 98 و انتخابات ریاست جمهوری 1400 دل خوش کنند. باند جمنا با وجود روش ها و ابزارهای تمامیت خواهی و تصمیمات پشت پرده شکست‌های پی در پی آنچنانی را برای اصولگرایان رقم خواهد زد بنابراین اصلا نباید به توفیق حضور در انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری امید داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضعف ها و نقص های عملکردی روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم هرچه باشد آورده‌ای مثبت برای باند جمنا نخواهد بود، ادامه داد: اینان تا رویکرد منطقی پیش نگیرند، تمامیت خواهی ها را رها نکنند و چهره های شکست خورده آنها در انتخابات گذشته کنار نروند، همچنان داستان شکست خوردن‌شان بصورت سریالی ادامه خواهد داشت.

بیادی درباره ادعای قالیباف که گفته پدرخوانده ها جریان اصولگرایی را اداره می کنند، گفت: من این وضعیت را برای تمام تفکرات سیاسی و احزابی که بصورت باندی اداره می شود می بینم. یعنی این افراد باندی هستند که تصمیم می گیرند نه گروه ها و احزاب سیاسی.

دبیرکل جمعیت آبادگران درباره این تحلیل که اراده‌ای برای به استعفا کشاندن دولت وجود دارد، اظهار کرد: اراده باندهای قدرت و ثروت برای به استعفا کشاندن دولت محدود به الان نیست و در زمان آقایان خاتمی و احمدی نژاد هم وجود داشت، آنها منافع خود را دنبال می کنند و به هیچ عنوان دغدغه استیفای حقوق از دست رفته مردم را ندارند و فقط به ماندگاری خود در سطوح مختلف قدرت فکر می کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا