خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مدیر عامل «سروش» به خبر ایجاد حساب‌های جعلی در این پیام‌رسان داخلی

در روزهای اخیر، برخی کاربران فضای مجازی از این نکته می‌گویند که در حالی که هیچ اقدامی برای دانلود و نصب پیام رسان سروش انجام نداده اند، به آن‌ها اطلاع داده‌ شده که در سروش حضور یافته و حتی آنلاین هم هستند.

به گزارش ایسنا کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی از اتفاقی خبر می‌دهند مبنی بر اینکه اگرچه خودشان پیام‌رسان سروش را نصب نکرده‌اند، اما پروفایل سروش آن‌ها با اسم و حتی با تصویرشان وجود دارد و تنها به واسطه‌ی دوستانشان فهمیده‌اند که حسابی به نام و با شماره‌ی آن‌ها در سروش ایجاد شده است.

مدیر سروش: تمامی کاربران واقعی هستند

در این راستا سیدمیثم سیدصالحی -مدیر پیام‌رسان سروش- در پاسخ به برخی ادعاهای مطرح‌شده در  فضای مجازی مبنی بر غیرواقعی بودن اکانت‌های ایجادشده در سروش گفت: تمامی کاربران سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تنها روش فعال‌سازی اکانت در سروش اعلام شماره همراه و ورود کد فعال‌سازی است، گفت: کاربران سروش پس از وارد کردن شماره همراه خود در پیام‌رسان، از طریق پیامک کد فعال‌سازی خود را در تلفن همراه دریافت می‌کنند و آنان صرفا با واردکردن کد دریافتی می‌توانند از امکانات پیام‌رسان استفاده کنند.

سیدصالحی همچنین خاطرنشان کرد: اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در سروش دارد می‌تواند از طریق پشتیبانی سروش موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا