خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا باید از آینه کاری منزل استفاده کنیم؟

رپورتاژآگهی

آینه کاری منزل از جمله مواردی است که موجب می‌شود شما محل زندگی و کارتان بسیار مدرن و امروزی به نظر بیاید. البته علاوه بر اینکه آینه کاری منزل به زیبایی کمک می کند بلکه از نظر روانشناسی هم وجود یک انسان در محیط منظم و شیک می تواند حس شادابی و اعتماد به نفس را در افراد به وجود بیاورد. در واقع وقتی شما به زیبایی منزل خود با آینه کاری منزل کمک می کنید موجب ارتقاء وضعیت روحی تان شده و نور طبیعی را در منزل خود منعکس کرده اید که سبب می‌شود خانه تان دلنوازتر و روشن تر باشد. در کل ما نیاز داریم به اینکه در یک محیط زندگی کنیم که شاداب و زیبا باشد و انگیزه و آرامش در آن موج بزند همه این موارد شاید برای شما سخت به نظر بیاید اما با یک آینه کاری منزل زیبا می‌توانید این فضا را به وجود بیاورید.

تعریف شیشه سکوریت به زبانی ساده

قبل از اینکه بخواهید از شیشه سکوریت استفاده کنید بهتر است آن را به زبانی ساده بشناسید شیشه سکوریت نوعی شیشه‌ای هستند که طی یک پروسه حرارتی تولید می گردد و در ابتدا این شیشه ها تا دمای حدود ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت می‌بینند و شیشه به صورت نرم خواهد شد. با این وجود ناگهان هوای سردی به آنها دمیده می شود که این هوای سرد و پرفشار موجب می‌شود تا لایه های بیرونی شیشه از لایه هایی که درون آن هستند سریع تر خنک شوند و در واقع این پروسه به استحکام بخشیدن به شیشه‌سکوریت کمک فراوانی می نماید و به همین جهت شیشه های سکوریت دارای مقاومت و استحکام فوق‌العاده‌ای هستند.

پارتیشن شیشه ای برای ادارت و شرکت ها

پارتیشن شیشه ای یا اداری دیوارهای از پیش آماده ای هستند که برای  استفاده در شرکت ها و ادارات و سازمانهای میباشد و یک گزینه مناسب بشمار می روند زیرا این گونه پارتیشن های شیشه ای می توانند به راحتی بجای دیوارهای سنتی و قدیمی استفاده و اجرا شده و در محل مورد نظر نصب گردند. پارتیشن شیشه ای یا اداری از مزایاهای بیشماری برخوردار هستند . دمای محیط را ثابت نگه داشته و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. از جمله اینکه میتوان با این پارتیشن ها محیطی تعاملی تر ایجاد کرد که روند کار در محیط را بهبود می بخشد.

پارتیشن های شیشه ای از شیشه نشکن سیکوریت که در فضاهای باز هم استفاده می شود بهره می گیرد و بسیار محکم  ومقاوم در برابر ضربه  است. به طوری که پارتیشن شیشه ای گزینه مناسب برای جداسازی فضای ادارات و شرکتهای بزرگ محسوب می شود.

استفاده از شیشه حمام برای خانه های لاکچری

شیشه حمام یک جداساز زیبا برای خانه های لاکچری است که در حمام و دستشویی برای جدا کردن فضای  دوش و استحمام داخل حمام از  دیگر محتویات آن می باشد. شیشه حمام همانند پارتیشن شیشه ای عمل کرده و فضای حمام را تقسیم بندی مینماید که این گونه شیشه ها دارای درب شیشه ای و فضای لاکچری برای استحمام اشخاص می باشد. این گونه شیشه ها یعنی شیشه حمام دارای چند متد متفاوت در طرح و رنگ می باشد و این شیشه های حمام داری رنگ های  متفاوت و مات، شفاف بوده که کاربری متفاوتی نسبت هم دارند.

دلایل استفاده از شیشه بالکن چیست؟

شیشه بالکن در واقع دلایل بسیار زیادی برای استفاده داشته است که می‌توانیم به کاربرد آسان آن در هر سازه ای از جمله تجاری و مسکونی اشاره کنیم همچنین به دلیل امنیت بسیار زیادی که از نظر نشکن بودن شیشه بالکن و همچنین از نظر عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرون مورد پسند کاربران زیادی واقع می شود. شیشه بالکن از دو سمت قابل نظافت و شستشوی می باشد و همچنین استفاده بهینه از فضای ساختمان و استحکام شیشه بالکن و وسعت بخشیدن به زیربنا از جمله مهمترین دلایلی است تا از شیشه بالکن استفاده کنیم. علاوه بر آنچه که در خصوص شیشه بالکن ذکر کرده ایم استحکام پروفیل و مدت عمر بسیار زیاد هر کسی را ترغیب می کند تا برای تراس و بالکن خود از شیشه بالکن استفاده کند.

کاربردهای اصلی درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای بصورت کلی کاربردهای اصلی آن شامل موارد امنیتی، صنعتی، بانکی، ساختمانی و رفاهی می باشد. وقتی می‌گوییم درب اتوماتیک شیشه ای برای امنیت نقش اساسی دارد می‌توان به ساختمان‌های نظامی، نیروگاه‌ها، پاسگاه‌ها و غیره اشاره کرد. زمانی که می‌گوییم درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد صنعتی دارد به آزمایشگاه‌ها، کارخانه ها، سوله ها و غیره اشاره می نماییم و کاربردهای امنیتی درب اتوماتیک شیشه ای به مواردی چون بانک‌ها اطلاق می شود و در خصوص کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای در رفاهی و ساختمانی به ساختمان ها و فروشگاه ها و مغازه ها اطلاق می گردد.

رنگ های پرکاربرد شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل از جمله مواردی است که در قسمت‌های مختلف استفاده می‌شود و در میان آنها برخی از رنگها استفاده بیشتری نسبت به سایر رنگ‌ها داشته‌اند که می‌توان به سفید، کرم، نقره ای، بژ، طوسی، طلایی، قهوه ای و مشکی اشاره نماییم. این رنگ ها در دکوراسیون داخلی و طراحی فضاهای شیشه ای بیشتر استفاده می‌شوند معمولاً از شیشه لاکوبل که رنگ روشن دارند برای اتاق خواب و نشیمن استفاده می‌شود و البته از رنگ های بنفش، سبز، آبی و قرمز به منظور تزیین آنها استفاده می گردد. جالب است بدانید که رنگ های که در شیشه لاکوبل مورد استفاده قرار می گیرند با محیط زیست سازگاری داشته اند و در این خصوص هیچ مشکلی را به وجود نخواهند آورد.

جنس کرکره برقی

کرکره برقی از نظر  و نوع کارکردی که داشته اند نمونه های متفاوتی دارند و می توانیم از لحاظ کارایی به کرکره برقی پارکینگی و کرکره برقی پنجره اشاره نماییم. برحسب جنس کرکره برقی آنها به سه گروه اصلی شیشه ای، آلومینیومی و فولادی تقسیم‌بندی می‌شود. کرکره برقی شیشه ای در واقع شبیه شیشه است و در برخی از مغازه ها کاربرد دارند که اگر که بسته باشد از بیرون بتوان درون مغازه را مشاهده کرد که البته به عنوان کرکره برقی شفاف نیز شناخته می شوند و نسبت به کرکره برقی آلومینیومی و فولادی قیمت گرانتر ای داشته اند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا