خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی در نوروز 1403

رپورتاژ آگهی

دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی در نوروز امسال به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی با تماشای آنلاین از وب سایت آپ مدیا دنبال کنید. قرار است در بهار 1403 فیلم های در حال اکران سینما وارد شبکه نمایش خانگی شوند از فیلم های نام برده میتوان به فسیل و هتل دو فیلم پرفروش تاریخ سینما ایران نام برد.

دانلود فیلم ایرانی بهار 1403

فیلم ستاره بازی ، فیلمی در ژانر درام  محصول سال 1398 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی هاتف علیمردانی، تهیه کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی هاتف علیمردانی است. در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا ، شبنم مقدمی ، لیندا جویز ، هاوارد رسنزتین ، دان لیستر ، هیدی کدنبرگ ، دان فورد ، جان ویلر ، حسن صنعتی ، سامان اصلانی و سیده فاطمه شاهورانی به هنرمندی پرداختند. فیلم ستاره بازی ، ماجرای دختری است که به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مشکلات متعدد و تضادهای فرهنگی و اجتماعی روبرو می شود.

فیلم هوک ، فیلمی در ژانر درام و خانوادگی ، محصول سال 1401 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی حسین ریگی و با هنرمندی بازیگرانی چون امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علی اوسیوند، علیرضا جعفری، سبحان رخشانی، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، آرزو تاج نیا و سعید رضایی کیا و… به هنرمندی پرداختند. هوک ، ماجرای دو برادر اهل سیستان و بلوچستان است که برای محقق کردن رویاهای خود وارد رشته بوکس می شوند و در این مسیر با سختی های زیادی روبرو می شوند.

فیلم تمساح خونی، فیلمی به کارگردانی جواد عزتی ، نویسندگی پدرام افشار و تهیه کنندگی کامران حجازی در ژانر اکشن و کمدی می باشد. بازیگران کامل فیلم عبارت اند از : جواد عزتی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی، بهزاد خلج، شبنم قربانی به همراه بازی کوتاه پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، مهدی حسینی‌نیا، هومن حاجی‌عبداللهی هستند. این نخستین تجربه کارگردانی جواد عزتی در شبکه نمایش خانگی می باشد. از افتخارات این فیلم می توان به سیمرغ بلورین بهترین کارگردان نگاه نو در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. فیلم تمساح خونی ، من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره… ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!

برای دانلود بیشتر دانلود فیلم ایرانی جدید به آدرس https://upmedia.movie/iran-movies  مراجعه کنید.

دانلود فیلم خارجی جدید

فیلم عقاب، فیلمی در ژانر اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی Karthik Gattamneni، محصول سال 2024 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی چون راوی تجا، آنوپاما پارامسواران، ناودیپ و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم امتیار 6.8 را از 3,700 رای در وب سایت IMDB دریافت کرد. در فیلم عقاب، یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند و…

فیلم کاترا ، فیلمی در ژانر اکشن به کارگردانی تارون سودیر و نویسندگی جادش کومار هامپی و اودهی پوتیپادو محصول سال 2023 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی چون دارشان توگودیپ، شروتی، وایجانات بیرادار و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم امتیار 7.0 را از 3000 رای در وب سایت IMDB دریافت کرد.در فیلم کاترا، روایتگر داستان کشاورزان در دهه 1970 است که با چالش هایی روبه رو می شوند که مسیر زندگی اشان را تغییر می دهد و…

فیلم پنج پوند فشار، فیلمی در ژانر جنایی ، عاشقانه و هیجان انگیز به کارگردانی و و نویسندگی فیل آلوکو، محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی چون لوک ایوانز، روری کالکین، الکس پتیفر و… به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم امتیار 5.2 را از 299 رای در وب سایت IMDB دریافت کرد.در فیلم پنج پوند فشار، آدام در تلاش برای شروع دوباره، در حالی که به محله قدیمی خود بازمی گردد تا شیاطین خود را آرام کند، در حالی که برادر مردی که او کشته است به دنبال انتقام است، به دنبال رستگاری می گردد و…

برای دانلود بیشتر دانلود فیلم به آدرس https://upmedia.movie  مراجعه کنید.

اخبار سینما ایران و جهان

هم چنین میتوانید برای آخرین اخبار سینما ایران و جهان به وب سایت خبری مدیا گیم مراجعه و جدیدترین مقالات سینما که به صورت انحصاری نگارش میشود را دنبال کنید. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا