خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میان آسنسیو و دوآلیپا در جشن قهرمانی چه گذشت؟

مارکو آسنسیو در فینال لیگ قهرمانان اروپا چندان فرصت بازی را پیدا نکرد، چرا که گرت بیل به نحوی فوق العاده کار کرد که تمام برنامه های زین الدین را دچار تغییر نمود تا دیگر هیچ بهانه ای برای ادامه حملات کهکشانی ها روی دروازه آنفیلدی ها باقی نماند!

به گزارش ورزش 11، رئال مادرید توانست بالاخره سیزدهمین قهرمانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان را حاصل نماید و سومین عنوان پیاپی خود را در این رقابت ها به ثبت برساند تا مارکو آسنسیو جوان دو جام از سه جام کسب شده را با دستان خود بالا ببرد، جام هایی که یکی پس از دیگری برای او خوش یمن بوده است.

asensio

ستاره جوان مادریدی ها که در جام جهانی 2018 روسیه به همراه تیم ملی اسپانیا نیز حضور خواهد داشت، پس از مراسم قهرمانی رئالی ها استادیوم المپیسکی نتوانست درجشمن خصوصی هم تیمی هایش در هتل لوکس شهر کیف حضور پیدا کند که غیبت او حسابی برایش دردسرساز شد!

آخرین باری که زیدان و دیگر بازیکنان رئال مادرید با آسنسیو بودند، به زمان بازگشت از ورزشگاه به هتل باز میگردد، ناچو و وازکز در کنار او بودند که در آخرین لحظه متوجه قرار ملاقات این ستاره جوان با دوآلیپا سوپراستار موسیقی پاپ بریتانیا می شوند!

-115845

آسنسیو تا نیمه های شب را با دوآلیپا در نقاط تفریحی شهر کیف گذراند و حتی موجب برخی بی نظمی ها در سطح شهر شد! چرا که مردم اوکراین از ملاقات وی و دوآلیپا بسیار هیجان زده بودند و دائما به آنها درخواست ثبت عکس یادگاری می کردند.

-312686

پسر طلایی باشگاه رئال مادرید شدیدا دلبسته دوآلیپا شده است و به هم تیمی هایش اعلام کرده که پس از جام جهانی رسما مراسم نامزدی اش را با معشوقه جدیدش برگزار خواهد کرد و به جرگه متاهلین خواهد پیوست، این مسئله البته خیلی برای دوآلیپا شیرین نبود، چرا که او یک هوادار دو آتشه لیورپول است و اصالتا اهل بریتانیا می باشد تا همین برقراری رابطه عاشقانه با ستاره تیمی که لیورپول را از کسب جام در اروپا محروم کرده بود، مردم بریتانیا و انگلیس را علیه خود تحریک کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا