خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آزادی بیان در بیت رهبری» از نگاه سایت «الف»

سایت اصولگرای «الف» در متنی با عنوان «آزادی بیان در بیت رهبری» درباره‌ی سخنرانی «سحر مهرابی» در دیدار رمضانی دانشجویان با رهبری [لینک] نوشت:

روز دوشنبه ۷ خرداد ماه دیدار تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب برگزار شد و دانشجویان در فضایی صمیمانه، با شور و نشاط جوانی و همراه با آرمان خواهی و نگاهی انتقادی به مسائل، انتقادات خود از دستگاه‌های مختلف کشور را در حسینیه امام خمینی (ره) مطرح کردند.

در این دیدار، ۱۱ نفر از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل کشور بیان کردند.

یکی از این دانشجویان، سحر مهرابی، عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم بود که سخنان او با واکنش های متفاوتی انجام شد.

این دانشجوی اصلاح طلب که پیش از این در توییتی از حسن روحانی رئیس جمهور انتقاد کرده بود که در دیدار رمضانی دانشجویان با ریاست جمهوری مانند خیلی از تشکل ها و دانشجویان حضور نداشته در حالی که در انتخابات ۹۶ از حسن روحانی حمایت کرده بوده است اما دیشب به بیت رهبری آمد و در مقابل مقام معظم رهبری سخنرانی کرد.

کاربران فضای مجازی به این حاشیه ها واکنش های متفاوتی نشان دادند که در ادمه با هم می خوانیم:‌

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اجرای بی تنازل قانون اساسی را از مسئولان خواستن اوج دموکراسی وازادی بیان میخوانند خدایا این دیار را چه شده است….ضمن اینکه همگان همه چیز را میدانند نتیجه……..اخرالامر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      2
      1
  1. مثل این که دوستان، روز دانشجو رو به یاد ندارند، که در مقابل رییس جمهور در دانشگاه تندترین انتقادات در مورد برجام و دیگر مسائل از سوی گروه های مختلف دانشجویی مطرح شد و گاه حرمت جمهور مملکت نیز رعایت نمی شد و بسیج دانشجویی با سازماندهی نظامی در گوشه ی سالن شعارهای رنگارنگ خود را می دادند وشیخ حسن روحانی نیز همه را گوش داد و در تیزر فیلم تبلیغاتی خود در انتخابات سخنان دانشجویان مخالف و منتقد را تیتر کرده بود.به این زودی یادتان رفته!!؟
    همین که دیواری کوتاهتر این رییس جمهور نیست و همه راهپیمایی اعتراض آمیز می کنند و ارکان اسلام به خطر نمی افتد و مرگ بر رییس جمهور می گویند، نشانه ی چیست؟!

    4
    2
  2. روحانی ۵ سال است که مسئول است اما [کسانی] ۳۰ سال، به نظر من [آنها] در برابر این مشکلات مسئولیت بیشتری دارد …

    5
    3
  3. این اوج دمکراسی تازگی ندارد ، باز میگردد به دوران مجلس ششم و نامه محرمانه تعدادی از نمایندگان به رهبری و دریافت لقب “گردن کلفت” و رد صلاحیت جملگی در انتخابات دوره هفتم !

    6
    1
  4. ظاهرا بعد از این همه سال که از عمر جمهوری اسلامی می گذرد هنوز تعریفی درست و مصداقی از حکومت اسلامی و حاکمیت در اسلام نداریم . چون از عنوان این نوشته معلوم است که از صحبت های یک منتقد در حضور حاکم اسلامی به وجد آمده ایم و آزادی بیان در بیت رهبری را برای خود و دنیا پز می دانیم . ولایت فقیه و ولی فقیه ادامه حکومت ائمه در غیبت عامه است و باید یک نمونه اعلا از حاکمیت در اسلام باشد . وظیفه متقابل حاکم و مردم حضرت امیر در نهج البلاغه اش به بهترین شکل بیان نموده است . هرچند با ان منشور حکومتی خیلی فاصله داریم اما نباید به ایراد و انتقاد یک شهروند در پیش حاکم اسلامی ذوق زده شویم و اگر همچین وضعی تا حالا پیش دیگر ارکان نظام اسلامی اتفاق نیفتاده باید ایراد گرفت وخواستار آزادی بیان مردم در پیش تمامی ارکان حکومت اسلامی بود . از سایت الف خیلی بعید بود که اینگونه ذوق زده شود . بنابراین نه تنها این گونه رفتارها ذوق زدگی ندارد بلکه از وظایف ذاتی حاکمیت اسلامی اسلامی که مردم بدون کمترین دغدغه ، انتقاد خود را چیش حاکم اسلامی بیان دارند .

  5. اين جلسات، احتمالا با فواصل طولاني که گاه به سال ميرسد تشکيل ميشود، در طول اين مدت و طي اين جلسات ، يکي هم پيدا ميشود و مطالبي را که اغلب صحيح و بجا هم هستند، بيان ميکند، آنوقت عده اي خودشان را خفه ميکنند که آزادي بيان بيشتر از اين!!؟ آزادي بيان يعني اينکه روزنامه ها و مجلات و رسانه، اگر مطلبي را قلمي کرد، چنانچه به مذاق عده اي خوش نيامد، تعطيلش نکنند. يعني اينکه سانسور نکنند، يعني اينکه سرنوشت هايي از جنس سرنوشت ستار بهشتي توليد نکنند، يعني اينکه مردم حق انتخاب داشته باشند، يعني اينکه تلگرام را فيلتر نکنند، يعني اينکه مردم را به سمت فيلترشکن ها هل ندهند، يعني اينکه …!! کافيست. در خانه اگر کس است، يک حرف بس است.

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا